جنون رئال مادرید در اتریش؛ فروش ۳۰ هزار بلیت در ۲۷ ساعت

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با استقبال خوبی در کلاگنفورت مواجه خواهد شد. در حقیقت رئال یکشنبه باید در ورزشگاه ورثرسی که میزبان یورو ۲۰۰۸ بود در دیداری دوستانه در روز یکشنبه به مصاف میلان برود.

در ورزشگاه ایبروکس برای بازی رئال مادرید و گلاسکو رنجرز فقط ۲۵ درصد ظرفیت استادیوم قابل پر شدن بود و بدین ترتیب ۱۲۷۵۰ هوادار به ورزشگاه آمدند اما برای بدر اتریش محدودیت ظرفیت وجود ندارد و کل ۳۰  هزار صندلی با قیمتی بین ۲۹ تا ۳۹ یورو برای فروش گذاشته شدند و در کمتر از ۲۷ ساعت بلیت ها فروش رفت. حضور آلابا قطعا یکی از جذابیت های اصلی بازی برای اتریشی ها خواهد بود. کریستین کرسه مدیر بخش توریستی منطقه کارینیتا در مورد استقبال از بازی گفت:”هرگز چنین چیزی ندیده بودم. کلاگنفورت خیلی خوش شانس است که می تواند تماشاگر چنین بازی باشد. هواداران برای دیدن فوتبال در بالاترین سطح پس از محدودیت ها هیجان بالایی دارند.”

قرار است که درهای ورزشگاه از دو ساعت و نیم قبل از سوت آغاز بازی باز شوند. هواداران یا باید مدرک دو دوز واکسیناسیون یا تست منفی کرونا در ساعات اخیر را ارائه بدهند. امکان گرفته شدن تست در روز بازی نیز وجود دارد. رئال و میلان دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا هستند که بدین ترتیب تقابل جذابی را شاهد خواهیم بود. البته تیم این شهر یعنی آستوریا کلاگنفورت نیز پس از یازده سال به لیگ برتر اتریش برگشته است. تیمی که سه دهه پیش مقابل رئال مادرید بازی کرد و با نتیجه پنج بر دو با گلهای لوئیز انریکه، پراسینچکی، هاجی، میا و الفونسو شکست خورد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

جنون رئال مادرید در اتریش؛ فروش ۳۰ هزار بلیت در ۲۷ ساعت

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ