میلان، بازی سرنوشت ساز برای آینده اودگارد در رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : بازی روز یکشنبه مقابل میلان فرصتی است تا تیم آنچلوتی حس بهتری نسبت به بازی گلاسکو داشته باشد و از سویی در این بازی شرایط اودگارد نیز مشخص می شود.

مصدومیت کروس باعث می شود تا بازیکن نروژی امید زیادی داشته باشد تا بالاخره در پست دلخواهش یعنی هافبک هجومی در رئال بازی کند. در حقیقت اودگارد در سیستمی که هافبک هجومی داشته باشد خیلی بهتر و موثرتر از سیستم ۳-۳-۴ است. اودگارد در آرسنال زیر نر آرتتا نیز پشت مهاجمان بازی می کرد که بهترین نمایش خود را داشت.

رئال مادرید به آینده اودگارد امید دارد چرا که باشگاه شش سال پیش برای خرید وی سرمایه گذاری کرد. این بازیکن اما در سیستم ۳-۳-۴ احساس راحتی نمی کند و فصل گذشته نیز به همین خاطر از تیم زیدان جدا شد و در شروع پیش فصل هم وقتی فهمید که سیستم آنچلوتی همین است تصمیم گرفت که جدا شود. آنچلوتی حالا نمی تواند به اودگارد تضمین بدهد که سیستم دلخواهش را در تیم بچیند اما امیدوار است که این بازیکن در مقابل میلان نقش پررنگ تری داشته باشد و در تیم بدرخشد. اودگارد حالا کمتر از چهار هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی فرصت دارد تا در مورد نقش خود در آینده اش در رئال تصمیم بگیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میلان، بازی سرنوشت ساز برای آینده اودگارد در رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ