گزارش های جدید از پیوستن مسی به پاریس : سرخیو راموس هم با لئو تماس گرفت !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش مارسلو بچلر خبرنگار بسیار معتبر ، با وجود انجام نشدن هیچ امضا و کامل نشدن هیچ توافقی ، باشگاه پاری سن ژرمن بسیار خوش بین است که در رقابت برای جذب لئو مسی تنها است.

 

مسی که از اتفاقات شوکه شده است می خواهد که به احترام بارسلونا یک دوره چند روزه را به دلیل ناراحتی صبر کند و هیچ اقدامی انجام ندهد. این در حالی است که پاریسی ها می خواهند ۱۰ آگوست مسی را در برج ایفل معرفی کنند.

 

متئو مورتو از اسکای هم نوشت لئو در حال آمدن است. او اذعان دارد که دو طرف می خواهند که توافقات طی دو روز آینده انجام شود تا لیونل مسی رسما بازیکن تیم پاری سن ژرمن فرانسه شود.

 

TNT SPORT هم در گزارش خود مدعی شده است که لیونل مسی به پیوستن به پاری سن ژرمن بسیار نزدیک است و حتی سرخیو راموس بازیکن جدید پاری سن ژرمن هم برای این موضوع با او تماس گرفته است.

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار معتبر هم اذعان دارد پاری سن ژرمن تنها باشگاهی است که بدون واسطه از عصر پنجشنبه با لئو مسی و خورخه مسی ارتباط برقرار کرده است. رختکن پاریسی ها متقاعد شده اند که لئو در راه است. پیشنهاد پاری سن ژرمن شامل گزینه ای برای تمدید تا سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

گزارش های جدید از پیوستن مسی به پاریس : سرخیو راموس هم با لئو تماس گرفت !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ