سفر پرز به بارسلونا برای ملاقات با آنیلی و لاپورتا در مورد سوپرلیگ

0

رئال مادرید نیوز : تصاویر آندره آ آنیلی و فلورنتینو پرز مدیران یوونتوس و رئال مادرید در فرودگاه بارسلونا در ساعات اخیر در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

قرار است که این دو با لاپورتا جلسه بگذارند. رئال، بارسا و یووه تنها باشگاه های باقی مانده در سوپرلیگ هستند که هنوز اتحادشان را حفظ کرده اند و می خواهند هر طور که شده این تورنمنت را راه اندازی کنند.

فردا بارسلونا و یوونتوس در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند که به همین خاطر آنیلی به اسپانیا سفر کرده و پرز نیز از فرصت استفاده کرد تا جلسه سه نفره میان آنها برگزار شود، جلسه ای که یوفا و چفرین از آن وحشت دارند.

فعلا آینده سوپرلیگ به دادگاه کشیده شده است. حکم دادگاه اتحادیه اروپا در پاییز یا زمستان اعلام می شود که البته بعد از ان چه یوفا چه سه باشگاه در این پرونده بازنده باشند به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند. بدین ترتیب حکم نهایی سوپرلیگ حداقل یک سال دیگر اعلام می شود.

در صورت راه اندازی سوپرلیگ، باشگاه های حاضر در آن بیش از ۴۰۰ میلیون یورو درآمدزایی خواهند کرد و به همین خاطر بود که لاپورتا با قرارداد لالیگا و سی وی سی مخالفت کرد تا همچنان در سوپرلیگ بماند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سفر پرز به بارسلونا برای ملاقات با آنیلی و لاپورتا در مورد سوپرلیگ

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ