آمادگی بالای آخرین گلزن استقلال به فولاد

0

پایگاه خبری فوتبالی – گیتاریست استقلال برای گلزنی دوباره به فولاد سازش را کوک کرد تا مجیدی را از ته قلب خوشحال کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، امیر ارسلان مطهری زننده تک گل پیروزی بخش استقلال در بازی برگشت این تیم مقابل فولاد خوزستان در چارچوب دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بیستم با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی استقلال قرار دارد.

مطهری که در بازی هفته هفدهم لیگ برتر و در دقیقه ۸۲ تک گل سه امتیازی استقلال مقابل فولاد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در روزهای گذشته با آمادگی بالا در تمرینات شرکت کرده است و از مهره های اصلی استقلال برای حضور در دیدار فینال جام حذفی به شمار می‌رود. او در همان بازی پس از گلزنی فریادهای بلندی سر داد و سپس سمت فرهاد مجیدی دوید و او را به آغوش کشید.

زوج مطهری و قائدی در خط حمله استقلال زوج هجومی این تیم مقابل فولاد خواهند بود. این در شرایطی است که شیخ دیاباته بازی فینال را از دست داده است.

مطهری تنها بازیکن استقلال در فصل بیستم لیگ برتر بود که توانست در هر ۳۰ مسابقه استقلال در ترکیب حضور داشته باشد. این بازیکن همراه با مهدی قائدی بهترین گلزنان استقلال در فصل گذشته لیگ برتر بودند که هر یک ۷ بار دروازه رقبا را باز کردند. البته مطهری در جام حذفی این دوره هنوز موفق به گلزنی نشده است.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آمادگی بالای آخرین گلزن استقلال به فولاد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ