میلان بدون زلاتان و با حضور براهیم و تئو هرناندز مقابل رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : میلان امشب ساعت ۲۱ بار در دیداری دوستانه در اتریش به مصاف هم می روند. میلان پس از هفت سال به چمپیونزلیگ برگشته  انگیزه بالایی برای فصل جدید دارند. میلانی ها فصل گذشته با ۷۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفتند.

میلان تقریبا بدنه ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کرده است هر چند که دوناروما به صورت رایگان جدا شد و به پی اس جی پیوست. مایک ماینیان نیز به عنوان جانشین او مشغول به کار شده است.هاکان چالهان اوغلو هافبک ترکیه ای – آلمانی  نیز با اتمام قراردادش راهی اینتر شد تا هواداران تیفوسی میلان را عصبانی کند.

میلانی ها البته با یک خبر خوب مواجه شدند: براهیم دیاز برای دو فصل قرضی به تیمشان برگشت و قرار است که شماره ۱۰ را به تن کند. تیم ایتالیایی ۳۰ میلیون یورو برای حفظ توموری پرداختند و بالو توره را خریدند تا تئو هرناندز فشار کمتری را حس کند. دفاع چپ فرانسوی که تجربه حضور در رئال را دارد یکی از بدنه های میلان است که در تیم ایتالیایی درخشیده و پی اس جی به دنبال خریدنش بود. امروز البته ایبرا به علت مصدومیت حضور ندارد اما ژیروی باتجربه در خط حمله قرار می گیرد. البته میلان همچنان به دنبال تقویت ترکیبش است و یکی از گزینه هایشان خرید ایسکو است و امیدوارند که امشب از فرصت استفاده کنند و هافبک مالاگایی را بخرند.

رئال مادرید با سیزده قهرمانی پرافتخارترین تیمع تاریخ فوتبال اروپاست و میلان با هفت جام در رده بعدی است. حالا دو تیم پرافتخار تاریخ فوتبال اروپا رو در روی هم قرار می گیرند. افت میلان در سالهای اخیر باعث شده تا رقابت دو تیم کمرنگ تر شود اما به طور مثال رئال در سال ۱۹۵۸ توانست میلان را در فینال چمپیونزلیگ شکست بدهد و سومین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند یا میلان در سال ۱۹۸۹ در نیمه نهایی مقابل رئال با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد و باعث حذف رئال شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میلان بدون زلاتان و با حضور براهیم و تئو هرناندز مقابل رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ