دستیار گل‌محمدی فقط به یک شرط جواب اراکی‌ها را می‌دهد

0

پرسپولیس نیوز

تازه‌ترین پیشنهاد رسیده به حمید مطهری از اراک و تیم آلومینیوم است که قصد دارند دستیار سال‌های اخیر گل محمدی را جانشین علیرضا منصوریان کنند. البته این اولین باری نیست که حمید مطهری پیشنهاد سرمربیگری تیم لیگ برتری را دریافت می‌کند.

او قبل از شروع لیگ بیستم نیز پیشنهاد سرمربیگری تیم نساجی مازندران را دریافت کرده بود اما پس از مشورت با یحیی گل محمدی به این تیم محترمانه پاسخ منفی داد تا بماند و به پرسپولیس کمک کند. حالا از اراک خبر می‌رسد یکی از گزینه‌های جدی آلومینیوم برای جانشینی علیرضا منصوریان در این تیم حمید مطهری مربی با دانش و خوش صحبت پرسپولیسی‌هاست.

هنوز حمید مطهری واکنشی به این پیشنهاد نداده و شنیده می‌شود او در صورتی از پرسپولیس جدا شده و سرمربیگری آلومینیوم اراک یا تیم دیگری را برعهده می‌گیرد که یحیی گل محمدی رضایت بدهد.

دستیار یحیی گل محمدی بدون مشورت با دوست صمیمی‌خودش نیز تصمیم جدیدی نخواهد گرفت. حمید مطهری به در مصاحبه ای گفته بود؛ «افتخار می‌کنم که در پرسپولیس کار کردیم و به تعهدی که داشتم کاملا پایبند بودم. من، یحیی گل‌محمدی را مثل برادر بزرگ‌تر خودم دوست دارم. من می‌توانستم تیمم را در اوج مسابقات قهرمان آسیا رها کنم. هر چند بودن و نبودن من هم خیلی تأثیر نداشت اما دوست نداشتم کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم ایجاد شود. با این حال آماده این چالش هستم اما به هر صورتی نمی‌خواهم کار کنم. باید شرایط خوبی وجود داشته باشد که کار را شروع کنم. اگر فضا خوب باشد و با اخلاقیات من جور دربیاید می‌توانم کار را شروع کنم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

باید منتظر ماند و دید پس از رد پیشنهاد نساجی مازندران و سایپا، حمید مطهری پیشنهاد آلومینیوم را هم رد می‌کند یا نه؟

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

دستیار گل‌محمدی فقط به یک شرط جواب اراکی‌ها را می‌دهد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ