خط و نشان برای پرسپولیس/ اول طلب ما را بدهید بعد با بازیکن ما مذاکره کنید

0

پرسپولیس نیوز

علی نعمتی مدافع فصل گذشته پدیده در حالی برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفت که هنوز با نماینده مشهد قرارداد دارد.حدود یکسال و نیم قبل یحیی گل محمدی با عقد قراردادی از پدیده به پرسپولیس منتقل شد تا هدایت سرخ‌ها را برعهده بگیرد.

در زمان حضور انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس، ۲ باشگاه توافق کردند تا این مربی با پرداخت مبلغی  سرمربی پرسپولیس شود. این در حالی است که به غیر از یک چک ۲ میلیارد تومانی که همان ابتدا نقد شد، شهر خودرو دیگر پولی دریافت نکرده و از سرخ‌ها طلب دارد.

سرخ‌ها مدعی هستند به پدیده ۶ و نیم میلیارد تومان بدهی دارند، اما مشهدی‌ها معتقدند با جریمه‌ و دیرکرد، پرسپولیس باید حدود ۱۰ میلیارد تومان به آن‌ها پرداخت کند. هرچند مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری جلسات با مدیران باشگاه پدیده هستند تا درباره نحوه و زمان پرداخت مبلغ رضایت نامه گل محمدی با هم به توافق برسند؛ جلسه ای که تا این لحظه برگزار نشده است.

با شروع فصل نقل و انتقالات و نیاز مبرم پرسپولیس به جذب مدافع میانی یحیی گل محمدی خواهان جذب علی نعمتی مدافع شهر خودرو شد تا این بازیکن را جانشین کنعانی زادگان کند. نعمتی که توانایی بازی در دو پست مدافع میانی و مدافع چپ را دارد یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی به حساب می‌آید. نعمتی که خودش هم بی میل نیست به پرسپولیس بیاید برای فصل آینده با باشگاه پدیده قرارداد دارد و برای جدایی نیاز به گرفتن رضایتنامه دارد.

مدیران باشگاه پرسپولیس هم برای جویا شدن شرایط جذب این بازیکن با مسئولان پدیده تماس گرفتند که با پاسخ جالبی مواجه شدند. مدیران پدیده قبلا در صحبتی که با نماینده پرسپولیس داشتند گفتند: به این راحتی حاضر به فروش نعمتی نیستیم و باید مبلغ قابل توجهی پرداخت کنید. ضمن اینکه هروقت طلب ما از پول رضایتنامه یحیی گل محمدی را پرداخت کردید آن وقت می‌توانیم در مورد نعمتی یا بازیکنان دیگر با هم مذاکره کنیم.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

خط و نشان برای پرسپولیس/ اول طلب ما را بدهید بعد با بازیکن ما مذاکره کنید

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ