خرید بعدی پرسپولیس مشخص شد/ وینگر مدنظر یحیی در آستانه سرخپوش شدن

0

پرسپولیس نیوز رضا دهقانی یکی از مهره های تاثیر گذار نساجی در نیم فصل دوم بود و نقش زیادی در بقای این تیم محبوب شمالی داشت. دهقانی که در نقل و انتقالات زمستانی سال قبل قراردادش را با سپاهان فسخ کرد حالا بازیکن آزاد است. دهقانی همین چند روز پیش بود که با پیامی از تیم نساجی مازندران خداحافظی کرد تا به کارش در این تیم پایان دهد. شنیده ها حاکی از این است که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان تهرانی علاقه زیادی به این هافبک جوان دارد و  باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را نیز با این بازیکن طی روزهای گذشته انجام داد. اگر اتفاق خاصی نیفتد باید این هافبک ۲۳ ساله را خرید بعدی پرسپولیسی ها دانست. قبل از او پرسپولیس علیرضا ابراهیمی را به خدمت گرفت و با علی نعمتی هم به توافق رسید.

دهقانی که در سپاهان فرصت زیادی برای نمایش توانایی های خود به دست نمی آورد در نساجی عملکرد خوبی داشت  با درخشش در نساجی به  تیم ملی المپیک نیز  رسید. دهقانی در سه دیدار تیم ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک برابر ازبکستان، کره جنوبی و چین به طور ثابت بازی کرد ولی نتوانست با تیم امید به المپیک توکیو راه پیدا کند.

گفتنی است دهقانی توانایی بازی به عنوان وینگر راست و چپ، و همچنین هافبک میانی را دارد و یک بازیکن چند پسته به حساب می آید.

نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات پرسپولیس لیست خرید پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ رضا دهقانی کیست اسامی بازیکنان نساجی مازندران اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

خرید بعدی پرسپولیس مشخص شد/ وینگر مدنظر یحیی در آستانه سرخپوش شدن

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ