تمرینات اختصاصی دو پرسپولیسی مصدوم در تعطیلات

0

پرسپولیس نیوز

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی از روز شنبه آغاز می‌شود که تعدادی از بازیکنان این تیم همچنان در مسافرت هستند و فعلا تصمیمی برای حضور در تمرین هفته آینده ندارند.

با این حال کمال کامیابی نیا و علی شجاعی دو بازیکن آسیب دیده این تیم در روزهای تعطیلی تمرینات پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر نیز زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز سرخپوشان به آماده کردن بدن‌های خود پرداختند.

شجاعی که به تازگی عمل جراحی کتف مصدوم خود را پشت سر گذاشته است در حال فیزیوتراپی است تا بتواند خودش را تا پایان مهرماه سال جاری آماده حضور در مسابقات کند.

همچنین کامیابی نیا نیز همچنان از ناحیه عضلات مچ پای خود احساس درد می‌کند و تمرینات بدنسازی را به صورت انفرادی دنبال می‌کند.

کامیابی نیا با وجود مصدومیت همچنان مورد تأیید یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس است. او قرار است ابتدای هفته آینده تست پزشکی دوباره‌ای دهد تا وضعیتش برای بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتنم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۳ شهریورماه سال جاری با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه بازی می‌کند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

تمرینات اختصاصی دو پرسپولیسی مصدوم در تعطیلات

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ