کادنا سر : باشگاه و کاپیتان ها برای کاهش حقوق توافقی نکرده اند !

0

اختصاصی بارسا نیوز – طبق گزارش کادنا سر ، منابع مذاکره کننده برای کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا اطمینان می دهند که هنوز هیچ گونه توافقی مبنی بر کاهش حقوق کاپیتان های بارسلونا رخ نداده است.

 

البته این منبع اذعان دارد که احتمال کاهش حقوق کاپیتان های بارسلونا وجود دارد ، اما فعلا توافقی حاصل نشده است. این در حالی است که بارسلونا برای ثبت خریدهای خود در لالیگا نیاز به کاهش حقوق بازیکنان یا فروش آن ها دارد.

 

به نظر می رسد شرایط سرجی روبرتو و جرارد پیکه برای کاهش حقوق بهتر از سایرین است. پیکه با کاهش حقوق خود مشکلی ندارد و سرجی روبرتو هم برای تمدید قرارداد باید کاهش حقوق را بپذیرد. قرارداد روبرتو تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد.

 

در مورد جوردی آلبا هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. اطرافیان او هیچ اطلاعاتی را درباره کاهش حقوق آلبا منتشر نکرده اند. سرخیو بوسکتس اما به نظر می رسد با کاهش حقوق مخالف است ، زیرا باشگاه به او پیشنهاد تمدید با تاخیر را کرده است و بوسکتس پیش از این ، از خود گذشتگی کرده است.

 

بارسلونا تاکنون فقط امرسون رویال را به عنوان خرید جدید ثبت کرده است. انتظار می رود فردا ممفیس دپای و اریک گارسیا هم رسما بتوانند برای بارسلونا در لالیگا به میدان بروند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

کادنا سر : باشگاه و کاپیتان ها برای کاهش حقوق توافقی نکرده اند !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ