رقم پیشنهادی سپاهان به ستاره پرسپولیس/ هزینه عجیب سپاهان برای جذب مغانلو

0

ساتین نیوز –

شهریار مغانلو فصل قبل با قراردادی به مدت سه فصل به سانتاکلارا پیوست اما حضور این بازیکن در این تیم پرتغالی چندان طولانی نبود و او پس از تنها یک نیم فصل با قراردادی ۶ ماهه به ارزش ۵۰ هزار یورو به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست.

مسوولان باشگاه پرسپولیس از هفته‌ها قبل کار حفظ و خرید دائمی این بازیکن را پیگیری کردند اما باشگاه پرتغالی در جواب نامه‌های باشگاه پرسپولیس عنوان کرد که یک باشگاه ایرانی برای خرید این بازیکن حاضر به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو شده است. همین موضوع موجب شد تا حفظ مغانلو با این ارقام برای باشگاهی مانند پرسپولیس کار محالی به نظر برسد.

با این حال به گوش می‌رسد مذاکراتی بین باشگاه سپاهان و سانتاکلارا صورت گرفته و باشگاه سپاهان ظاهرا محمد محبی را به عنوان بخشی از قرارداد مغانلو به سانتا پیشنهاد داده است. موضوعی که با موافقت باشگاه پرتغالی هم مواجه شده است و با توجه به این موضوع شانس باشگاه اصفهانی برای جذب این بازیکن بیش از سایر باشگاه‌ها است.

باشگاه پرتغالی در آخرین مذاکرات خود حاضر شده است با رقمی معادل ۳۰۰ هزار یورو رضایت دائمی شهریار مغانلو را برای تیم سپاهان اصفهان صادر کند. این درحالی است که شنیده می‌شود باشگاه اصفهانی حاضر است به خود شهریار مغانلو هم برای دو فصل ۱۴ میلیارد تومان بپردازد که قرارداد نسبتا سنگینی به نظر می‌رسد. عقد قرارداد ۱۴ میلیارد تومانی در کنار ۳۰۰ هزار یورو پول رضایتنامه شهریار مغانلو مبلغ سنگینی است که از عهده باشگاه پرسپولیس خارج است.

هرچند شهریار مغانلو علاقه زیادی دارد که در تیم پرسپولیس بماند و با یحیی گل محمدی کار کند که اعتقاد زیادی به او دارد اما باشگاه پرسپولیس با مشکلات متعدد مالی روبه‌روست و هنوز نتوانسته است ۲۵ درصد باقی مانده از مطالبات لیگ بیستم را به بازیکنان پرداخت کند. همچنین آپشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها نیز روی هواست و حتی خرید جدید این تیم علیرضا ابراهیمی هنوز پولی از این باشگاه دریافت نکرده است.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد سپاهان  به خرید شهریار مغانلو نزدیک تر باشد و باشگاه پرتغالی نیز تمایل بیشتری برای فروش این مهاجم به تیم اصفهانی نشان بدهد.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

رقم پیشنهادی سپاهان به ستاره پرسپولیس/ هزینه عجیب سپاهان برای جذب مغانلو

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ