ستاره‌های سپاهان و استقلال به فجر می روند؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی توضیحاتی را در خصوص جذب بازیکنان سرباز ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی‌اصغر کلانتری در خصوص برنامه‌های فجرسپاسی برای فصل جدید و بازی در لیگ برتر اظهار داشت: جشن قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر برای من همان یک شب بود و تمام شد. بعد از آن تمام دغدغه من تیم و امکانات ساختاری مانند زمین چمن بود. خدا را شکر چند جلسه خوب با باشگاه و فرماندهی داشتیم و شرایط روز به روز بهتر می‌شود. 

وی افزود: برنامه‌های مختلفی مانند تسویه حساب با بازیکنان، پرداخت پاداش قهرمانی و … داریم که به امید خدا امروز انجام می‌شود. بعد از آن ان‌شاالله بازیکنان مد نظرمان طی یکی دو روز آینده بیایند و برای عقد قرارداد صحبت کنیم. برنامه کامل خودم را به باشگاه دادم و به امید خدا از روز اول شهریور تمرینات را شروع می‌کنیم. 

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در مورد تقویت تیم و ارائه لیست نقل و انتقالاتی عنوان کرد: پیگیر بازیکنان سرباز هستیم و درخواست خودمان را ارائه کرده‌ایم. اما در این مورد با توجه به اینکه ۸ سهمیه لیگ برتری بیشتر نداریم، باید در پست‌هایی که احتیاج است از بازیکنان سرباز استفاده کنیم. 

کلانتری در خصوص بازیکنانی که قرار است سرباز شوند، گفت:‌ بازیکنان زیادی قرار است سرباز شوند. دوران دانشجویی بعضی از آن‌ها هم تمام شده است. البته طرح ۲۸سال وجود دارد ولی الان که یک تیم نظامی در لیگ برتر حضور دارد شاید منتفی شود. سال‌های پیش بازیکنان بزرگی به فجر سپاسی آمدند و بازی کردند که این برای فوتبال ایران خیلی خوب بود. چون آن‌ها در طول دوره سربازی در سطح اول فوتبال بازی می‌‌کردند و بعد از آن حتی لژیونر هم شدند و این مسأله به نفع بازیکنان است.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی می‌توانند به عنوان سرباز در فصل جدید لیگ برتر پیراهن فجر سپاسی را بپوشند، اظهار داشت: تعداد بازیکنان سرباز زیاد است. امید نورافکن، یاسین سلمانی و رضا میرزایی از سپاهان، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال، بازیکنان پدیده مانند علی نعمتی یا بازیکنان فولاد مثل احسان مرادیان، با آن‌ها صحبت کردم، شرایط باشگاه فجر شهید سپاسی را برایشان توضیح دادم و منتظر جوابشان هستیم. 

کلانتری در مورد اینکه آیا بودجه‌ای برای خرید بازیکن هم در نظر گرفته شده عنوان کرد: واقعیت این است که ما نمی‌توانیم اندازه تیم‌های صنعتی خرج کنیم و البته از این موضوع ناراحت نیستیم اما به هر حال فضایی وجود دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم. این مسأله به نفع خود بازیکنان هم هست چون اگر در غیر این صورت باید به تیم‌های نظامی در لیگ‌های پایین‌تر بروند یا اگر نخواهند بازی کنند باید دوران خدمت را در پادگان پشت سر بگذارند.

وی تصریح کرد: در مورد بودجه برنامه‌ریزی شده است. ما قصد داریم اسکلت تیم سال قبل را حفظ کنیم، در کنار آن بازیکن سرباز بگیریم و سپس بر اساس نیازهای تیم بازیکن آزاد جذب کنیم. مسئولان شهری و استانی پای کار هستند. ما الان از بعد آماتور خارج شده‌ایم و در سطح حرفه‌ای قرار داریم. فجر سپاسی بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمده و همه می‌خواهیم تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کنیم تا بتواند آقایی کند. 

سرمربی فجر سپاسی در مورد ورزشگاه‌های در اختیار تیم، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران در حال ترمیم دو ورزشگاه حافظیه و پارس شیراز هستند و این کار از زمانی که لیگ برتری شدیم آغاز شد. البته در چند هفته ابتدایی لیگ برتر در حافظیه بازی می‌کنیم. دو زمین تمرین خوب هم داریم مشکلی بابت خوابگاه، غذا و رفت و آمد نداریم. امکاناتمان در حد استاندارد لیگ برتر است. 

کلانتری در مورد تغییر در کادر فنی عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست اما قصد داریم دو سه تغییر در کادر فنی ایجاد کنیم چون باید در همه ابعاد قوی باشیم. درصد زیادی از بازیکنان فصل قبل را هم حفظ می‌کنیم. باشگاه به تعهداتش در زمان مقرر عمل کرد. به همین خاطر همه بچه‌ها راضی هستند. در کل جو عالی بود. محیط سالمی داشتیم و بچه‌ها متوجه هستند که با آن‌ها صادقانه رفتار و تلاش می‌کنیم تمام درخواست‌های آن‌ها را انجام بدهیم.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ستاره‌های سپاهان و استقلال به فجر می روند؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ