زمان پرداخت مابه التفاوت حقوق مستمری بگیران سال ۱۴۰۰

0

مابه التفاوت حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی چقدر است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از آغاز پرداخت مابه‌التفاوت فروردین ماه بازنشستگان (سایر سطوح) از عصر امروز (چهارشنبه/۲۰ مرداد) خبر داد.

از چند روز پیش فیش مستمری مرداد ماه بدون امکان مشاهده مبلغ مابه‌التفاوت فروردین ماه، بر روی سامانه الکترونیک تامین اجتماعی بارگذاری شده بود.

بازنشستگان از امروز صبح منتظر واریز مستمری‌های خود بودند اما پرداخت آن به عصر امروز موکول شد؛ حالا خبر می‌رسد که علاوه بر مستمری مردادماه، مابه التفاوت فروردین ماه هم در حال پرداخت است.

حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در این مورد، گفت: پرداخت تفاوت افزایش مستمری‌ها پس از مدت‌ها، کش و قوس بر سر تامین منابع آن از ساعاتی پیش آغاز شد.

سالاری مدیرعامل تامین اجتماعی به اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: متوسط حقوق دریافتی بازنشستگان در فروردین ۱۴۰۰ نسبت به اسفند ۹۸ ظرف ۱۴ ماه حدود ۲.۵ برابر شده و مجموع پرداختی سازمان بابت حقوق مستمری حدود ۳۵۰۰ بازنشسته از حدود ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در اسفند ۹۸ به ماهیانه حدود ۱۷۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است. براساس اقدامات انجام شده و تامین منابعی که در نظر گرفته شده است، تا ۳ سال آینده مشکلی در رابطه با طرح متناسب‌سازی وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ