گرت بیل و هازارد بالاخره به خودشان آمدند؟

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در اولین بازی در لالیگا از گرانقیمت ترین و پردرآمدترین بازیکنان تیم در ترکیب استفاده کرد: هازارد و بیل. هر دو در مقابل آلاوز فیکس شدند که عملکردشان نسبت به نمایش های سالهای اخیرشان امیدبخش تر بود.

آنچلوتی دو بازیین باتجربه را به جوان هایی نظیر رودریگو و وینیسیوس ترجیح داد و بدین ترتیب هازارد و بیل خط حمله را در کنار بنزما تکمیل کردند. هازارد در فصل سومش نشان داد که می خواهد خیلی با دو فصل قبلی متفاوت باشد. او شرایط بدنی بسیار بهتری نسبت به پیش فصل های قبلی دارد و به نظر می رسد که بالاخره تصمیم گرفته خودش  تکان بدهد و اوضاع را عوض کند. بازیکن بلژیکی در مقابل آلاوز همکاری خوبی با بنزما داشت. خودش هم در پایان بازی گفت که مصدومیتش را فراموش کرده است. اگر ادن دیگر مصدوم نشود و به همین روند ادامه بدهد قطعا می تواند بازیکن موثری در رئال مادرید باشد.  هازارد در مقابل آلاوز ۳۷ پاس داد که ۳۴ تایش به مقصد رسید، یک پاس گل زیبا با پشت پا به بنزما داد و یک شوت خوب زد که با اختلاف کمی به اوت رفت، سه موقعیت گل ایجاد کرد، سه توپربایی داشت، فقط چهار توپ لو داد، دو دریبل موفق داشت و در نهایت با نظر آنچلوتی تعویض ش. به نظر می رسد که هازارد با بدنسازی پینتوس به بازیکن بهتری تبدیل شده است.

از سویی بیل در حالی از رئال به تاتنهام رفت که همه چیز حاکی از آن بود که دیگر در رئال بازی ینمی کند. اما زیدان رفت و آنچلوتی برگشت تا بیل در اولین بازی فصل قیکس شود. گرت ۶۸ دقیقه بازی کرد که به خوبی هازارد نبود اما سه شوت زد که یکی از آنها در چارچوب بود، دوازده پاس داد که هشت تایش به مقصد رسید، دو سانتر به محوطه جریمه داشت، هفت توپ لو داد و دو تلاش برای دریبل داشت که یکی موفق بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گرت بیل و هازارد بالاخره به خودشان آمدند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ