نکات مثبت نمایش رئال مادرید مقابل آلاوز؛ از هازارد تا وینیسیوس و آمادگی بدنی عالی

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی در مراسم معارفه اش وعده یک فوتبال تماشیایی را در رئال داد و نیمه دوم بازی با آلاوز نشان داد که در عمل به وعده اش جدیت دارد.

اولین بازی دوره دوم آنچلوتی در رئال نکات مثبتی داشت. کارلتو در این بازی از خط حمله ای شامل بازیکنان باتجربه اش استفاده کرد و بیل و هازارد در کنار بنزما در ترکیب قرار گرفتند. بازیکن فرانسوی به روند سه فصل اخیرش ادامه داد و با دو گل خوش درخشید در حالی که هازارد یکی از بهترین بازیهایش در رئال را داشت.

هازارد: ادن اگر مصدوم نشود می تواند یک رابطه عالی را با کریم تشکیل بدهد، رابطه ای که به گل اول رئال منجر شد. هر دو درون زمین بسیار هماهنگ هستند و از بازی با همدیگر لذت می برند. هازارد در ۶۵ دقیقه حضورش در زمین درخشان بود و با ادامه این روند می تواند ثابت کند که ۱۳۰ میلیون یورویی که رئال برایش هزینه کرده بی نظیر نبوده است.

بنزما: از سویی بنزما که با رفتن مسی حالا یکی از شاخص ترین چهره های لالیگا به شمار می رود با دو گل خوش درخشید و شروع درخشانی در لالیگا داشت.بنزما بازی را با بازوبند کاپیتانی آغاز کرد، اتفاقی که با توجه به کیفیت نازل مارسلو در ادامه فصل دنباله دار خواهد بود. کریم قطعا همچنان یک لیدر بزرگ در ترکیب رئال خواهد بود و بدون تردید امید اصلی گلزنی رئال تا پایان فصل خود اوست.

آلابا: بازیکن اتریشی در اولین بازیش در رئال در پست دفاع چپ قرار گرفت. این بازیکن به نظر می رسد که یکی از موفق ترین خریدهای سالهای اخیر رئال باشد. آلابا به صورت رایگان از بایرن به رئال آمد و مقابل میلان عملکرد درخشانی داشت. بازیکن اتریشی فشار شماره چهار را حس نمی کند و قطعا با ادامه این روند می تواند یکی از بازیکنان کلیدی رئال در سالهای آینده باشد.

وینیسیوس :بازیکن برزیلی به نظر می رسد که با کارلو بالاخره به بهترین روزهای فوتبالش خواهد رسید. زیدان چندان با سبک بازی بازیکن برزیلی راحت نبود اما وینی به نظر می رسد که با هدایت کارلو حس و حال متفاوتی دارد و در همان دقایق حضورش در زمین خوش درخشید. وینی با دو شوت یک گل زد، آماری که برای او درخشان به نظر می رسد.

شرایط بدنی خوب:  رئال مادرید توانست تا پایان بازی نمایش خوبی را از خودش ارائه بدهد، نکته ای که می تواند برای ادامه فصل هم کلیدی باشد.در حقیقت رئال در مقابل آلاوز نشان داد که تیمی سریع و جدی است. به نظر می رسد که آنتونیو پینتوس بدنساز کارکشته ایتالیایی خیلی خوب با بازیکنان رئال کار کرده است.

و بالاخره، گل:  حل کردن مشکل گلزنی رئال در سه سال اخیر کار بسیار مشکلی به نظر می رسید اما تیم کارلو در بازی خارج از خانه اش چهار گل زد. اگر امباپه خریده شود به نظر می رسد که قوای هجومی تیم چندین برابر بهتر هم خواهد شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نکات مثبت نمایش رئال مادرید مقابل آلاوز؛ از هازارد تا وینیسیوس و آمادگی بدنی عالی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ