حاضرم پول بدم شماره ۱۰ استقلال را بپوشم

0

محمدمهدی نظری در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال هماهنگی‌اش با بازیکنان و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

*دیروز یک تمرین خیلی جدی را پشت سر گذاشتید. چطور شد که در تمرین بین بازیکنان کری بود؟

بازیکنان در این روزها می‌‌خواهند خودشان را به مربی نشان دهند و البته من محکم بازی نمی‌کردم که خدای ناکرده کسی مصدوم نشود اما قبول دارم که تمرین محکمی بود و بازیکنان هم انگار در یک مسابقه رسمی به میدان رفته بودند.

* بعد از سه هفته حضور در تمرینات با شرایط استقلال اخت شده‌ای؟

خدا را شکر، تا به اینجای کار که مشکلی نداشتم و جو صمیمانه‌ای را تجربه کردم.

*بازی کردن کنار بازیکنی مثل مجیدی چطور است؟

مجیدی بازیکن بزرگی است و یک فوتبالیست قوی محسوب می‌شود. من از اینکه کنار چنین بازیکنی بازی می‌کنم خوشحالم و امیدوارم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

* در حضور مجیدی، برهانی، قاضی و دیگران فرصت حضور پیدا می‌کنی؟

از ابتدا هم که به استقلال آمدم تصمیم گرفتم کاری به این مسائل نداشته باشم و به داشته‌های خودم فکر کنم. روزی را از خدا می‌گیرم و حتی اگر ۱۰ مهاجم دیگر هم در استقلال حضور داشت باز هم به این تیم می‌آمدم و تصمیمم عوض نمی‌شد. دوست داشتم کار کردن با قلعه‌نویی را تجربه کنم و انصافا هم باید بگویم حضور این همه تماشاگر به بازیکن دلگرمی می‌دهد. من در فجر و لیگ یک هم بازی کردم اما اگر می‌بینید بازیکنان مثل تمرین دیروز باانگیزه هستند به خاطر تماشاگران استقلال است.

*فکر می‌کنی تا آغاز مسابقات تیم به شرایط بدنی خوبی برسد؟

جا دارد از دکتر حاج‌قاسم تشکر کنم چون انصافا این نوع بدنسازی را در هیچ کجا ندیده‌ام. این مربی در این سه هفته خیلی زحمت کشیده و من از آنها ممنون هستم.

* هفته اول با گسترش فولاد بازی دارید، آن بازی را چطور می‌بینی؟

هر تیمی با امید وارد مسابقات می‌شود و ما هم بازیکنان بزرگی داریم که دیگر فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم. تنها هدفمان کسب سه امتیاز از هر سه مسابقه است.

*یکی دو هفته بعد باید با فجر سپاسی بازی کنی، برای بازی مقابل تیم سابقت حس خاصی نداری؟

اصلا، اتفاقا خیلی راحت هستم و خوشحالم که به شیراز می‌روم و مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم.

*قرار است چه شماره‌ای را به تن کنی؟

وقتی آمدم قرار بود ۱۱ بپوشم و حتی بحث شماره ۲۰ هم مطرح شد حتی یک جورهایی می‌خواستم شماره ۸ را بپوشم اما در نهایت تصمیم گرفتم پیراهن شماره ۳۲ را بپوشم.

* اما شماره ۸ که شماره جباری بود؟

درست است، ولی بعد از جدایی او این مسائل مطرح شد که البته همانطور که گفتم تصمیم دیگری گرفتم. باید بگویم قلبا شماره ۱۰ را دوست داشتم و حتی حاضر بودم مقداری از قراردادم را نگیرم تا شماره ۱۰ را بپوشم اما وقتی فهمیدم اکبرپور قصد دارد چنین شماره‌ای را بپوشد منصرف شدم چون او بازیکن باتجربه این تیم است و حق آب و گل دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ