سفر مددی به امارات/ قایدی – شباب الاهلی؛ فردا قطعی می‌شود؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد کار انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی تقریبا نهایی شده است.

به گزارش فوتبالی، از مدت‌ها پیش خبر انتقال احتمالی مهدی قایدی به گوش می رسید و برخی منابع از توافق‌های اولیه با برخی از تیم‌های خواهان او خبر می دادند که در نهایت این انتقال‌ها در مراحل آخر قطعی نمی شد. 

در چند روز گذشته اخبار زیادی پیرامون انتقال مهدی قایدی منتشر شد و حتی توافقات اولیه باشگاه استقلال با باشگاه الغرافه قطر هم صورت گرفت اما به دلیل مشکلات مالی الغرافه و مسدود شدن حساب های بانکی آنان به دلیل برخی اختلافات میان اعضای هیات مدیره، در نهایت آنها نتوانستند پولی بابت خرید قایدی بپردازند و این انتقال منتفی شد اما با توجه به ادامه دار شدن حضور مهدی قایدی در امارات، زمزمه هایی مبنی بر بررسی پیشنهادهای دیگر تیم های این کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس به گوش رسید و در نهایت مشخص شد که مدیران باشگاه استقلال با شباب الاهلی برای انتقال مهدی قایدی طی یک قرارداد دو ساله به توافق رسیده اند. این خبر زمانی رنگ و بوی واقعی تری به خود گرفت که کانال رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد احمد مددی مدیرعامل استقلال قرار است فردا برای بررسی شرایط به بهانه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به امارات سفر کند در حالی که این سفر صرفا به جهت انجام امور مربوط به انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی انجام می شود.

مبلغ قرارداد قایدی با شباب چقدر است؟ 

طبق شنیده ها از منابع موثق، قرارداد مهدی قایدی با شباب الاهلی به مدت دو سال بوده و باشگاه استقلال خواهان مبلغ ۳ تا ۳/۵ میلیون یورو برای این انتقال است. این مبلغ به پول ایران چیزی معادل ۹۰ تا ۱۰۵ میلیارد تومان است. علاوه بر این رقم که به استقلال می رسد حدودا ۴۰ میلیارد تومان جدا از این رقم به مهدی قایدی می رسد که حدود یک میلیون و سیصد هزار یورو می شود‌.

قرار است از ۳ تا ۳ و نیم میلیون یورو حدود ۱ میلیون و سیصد هزار یورو صرف پرداخت غرامت آندره‌آ استراماچونی و باقیمانده هزینه نقل و انتقالات باشگاه می شود.

هواداران استقلال پس از صدور حکم استراماچونی همواره نگران این بودند که مدیران باشگاه برای حل و فصل ماجرای شکایت سرمربی اسبق استقلال، دست به فروش قایدی بزنند اما این اتفاق بالاخره رخ داد و ظاهرا علی رغم وعده های مدیران استقلال، منابع مالی دیگری برای پرداخت این غرامت سنگین تعبیه نشد و به ناچار مجبور به فروش مهدی قایدی به یک تیم اماراتی شدند. شاید حسرت هواداران استقلال این باشد که ای کاش لااقل مهدی قایدی را برحسب توانایی هایش برای فروش راهی یک تیم معتبر اروپایی می کردند اما به هر صورت این انتقال در حال نهایی شدن است. آخرین اخبار حاکی از آن است احمد مددی به همراه کاظم قیم راهی امارات خواهند شد تا قرارداد مهدی قایدی و شباب الاهلی را نهایی کنند. 

باید تا فردا صبر کرد و دید چه اتفاقی درباره این انتقال می افتد هر چند رسانه های اماراتی خبر داده اند که کار پیوستن قایدی به شباب الاهلی امارات به پایان رسیده است.

۴۳۴۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سفر مددی به امارات/ قایدی – شباب الاهلی؛ فردا قطعی می‌شود؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ