تابستان لذت بخش کورتوا از نظر حرفه ای و شخصی؛ مملو از لحظات شیرین

0

رئال مادرید نیوز : تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید روزهای خوشی را سپری می کند. تیبو شنبه در کنار پرز بعد از بازی با الاوز با پیراهن یادگاری صدمین بازی خود در لالیگا با رئال کس گرفت و دوشنبه تصویر دیگری با پرز به بهانه تمدید قراردادش تا ۲۰۲۶ منتشر کرد.

کورتوا جمعه توسط یوفا به عنوان تنها نماینده رئال به عنوان نامزدهای بهترین های سال اروپا معرفی شد. کورتوا برای عنوان بهترین دروازه بان سال اروپا باید با ادرسون از سیتی و ادوارد مندی از چلسی رقابت کند. برنده پنجشنبه هفته آینده در استانبول در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی چمپیونزلیگ اعلام می شود.

کورتوا با تمدید قرارداد با رئال مادرید تا ۳۴ سالگی در رئال مادرید بازی خواهد کرد. تیبو در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی به رئال آمد و در حال حاضر یکی از مهمترین بازییکنان ترکیب تیم است. کورتوا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ با دریافت فقط ۲۰ گل در ۳۴ بازی جایزه زامورا را برد و نقشی کلیدی در قهرمانی رئال در لالیگا ایفا کرد. به لطف عملکرد خوب کورتوا و خط دفاعی اش در دو فصل اخیر رئال کمتر از ۳۰ گل در لالیگا خورده است.

کورتوا مجموعا در رئال ۱۳۰ بازی رسمی داشته و با ۱۲۵ گل خورده به میانگین ۰.۹۶ گل خورده رسیده است. کورتوا در لالیگا در ۱۰۰ بازی ۸۵ گل دریافت کرده در حالی که در اتلتیکو در صد بازی اولش ۸۹ گل خورده بود.

تیبو البته در زندگی شخصی اش هم شرایط خوبی دارد و اخیرا با یک مدل اسرائیلی وارد رابطه عاشقانه شده که پس از تمدید قرارداد با رئال با او عکس گرفت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تابستان لذت بخش کورتوا از نظر حرفه ای و شخصی؛ مملو از لحظات شیرین

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ