علاوه بر استقلال، پرسپولیس هم مشتری قاسمی‌نژاد شد/ گل گهر و مس رفسنجان هم امین را می‌خواهند

0

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه همه فکر می کنند استقلال مقصد نهایی امین قاسمی‌نژاد است اما ظاهرا این بازیکن ممکن است سر از تیم رقیب استقلال دربیاورد.

به گزارش فوتبالی، استقلال هنوز در فصل نقل و انتقالات خرید رسمی و تمدیدقراردادی نداشته و همین عامل باعث شده تا هواداران این تیم نگران وضعیت فصل آینده تیمشان باشند.

در جدیدترین خبری که به فوتبالی رسیده است، در چند روز گذشته یحیی گل محمدی تمایل پیدا کرده تا امین قاسمی‌نژاد به خدمت بگیرد و حتی ظاهرا از طریق فرشاد فرجی هم صحبتها و مذاکرات اولیه ای با قاسمی نژاد انجام شده است.

البته قاسمی‌نژاد منتظر تماس و مذاکره استقلالی هاست و حتی منتظر این است که مذاکرات بین دو باشگاه استقلال و پدیده صورت پذیرد اما تا کنون استقلال اقدام خاصی نکرده و به همین دلیل است که قاسمی‌نژاد ممکن است به پیشنهادهای دیگرش از ناحیه پرسپولیس، مس رفسنجان و گل گهر هم فکر کند. قاسمی‌نژاد همچنان منتظر باشگاه استقلال است.

در هر حال برای او مبلغ رضایتنامه هم تعیین شده و مثل اینکه باشگاه پدیده مبلغ رضایتنامه او را از یک میلیارد تومان به دو میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان رسانده است و البته رضایت باشگاه پدیده هم برای صدور رضایتنامه تیم مقصد قاسمی‌نژاد هم مهم است. 

قاسمی‌نژاد در تهران است و احتمالا اول هفته تیم جدیدش را مشخص خواهد کرد. باید دید فصل آینده قاسمی‌نژاد در کدام تیم بازی خواهد کرد.

۱۱۱۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

علاوه بر استقلال، پرسپولیس هم مشتری قاسمی‌نژاد شد/ گل گهر و مس رفسنجان هم امین را می‌خواهند

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ