لونین، فقط ۱۲۰ دقیقه در سه فصل در رئال مادرید؛ امید به فرصت بیشتر

0

رئال مادرید نیوز آندری لونین در روز ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ به رئال مادرید ملحق شد. لونین ۱۱۵۲ روز، ۲۷۶۴۸ ساعت و ۱۶۵۸۸۸۰ دقیقه به عنوان بازیکن رئال داشته اما فقط ۱۲۰ دقیقه در بازیهای رسمی برای رئال بازی کرده است که به شکست فاجعه بار مقابل آلکویانو در فصل قبل برمی گردد.

لونین به عنوان یک پدیده به رئال آمد که با تیم زیر ۲۰ سال اوکراین دستکش طلای جام جهانی را کسب کرد. از همان ابتدا مشخص بود که لونین قرار نیست دروازه بان فیکس رئال باشد چرا که کورتوا در آن زمان خریده شده بود اما فعلا انتظار آندری برای این که دقایقی در رئال داشته باشد خیلی طولانی شده است. لونین که تجربه حضور قرضی در لگانس، وایادولید و اوویدو را دارد در فصل گذشته به رئال برگشت و زیدان فقط در یک بازی به او فرصت داد آن هم در حالی که مربی فرانسوی به دروازه بان ذخیره قبلی اش یعنی آرئولا که هموطنش بود خیلی بیشتر از این ها فرصت داده بود.

لونین تا ۲۰۲۴ با رئال قرارداد دارد و فعلا شرایط امیدبخشی برایش نمی توان متصور بود چرا که کورتوا دروازه بان فیکس رئال مادرید است. لونین تا کنون هرگز برای رئال در لالیگا بازی نکرده و امیدوار است که در فصل آینده دقایق بیشتری نصیبش شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

لونین، فقط ۱۲۰ دقیقه در سه فصل در رئال مادرید؛ امید به فرصت بیشتر

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ