سباستین جووینکو به صورت رسمی از الهلال جدا شد

0

پایگاه خبری فوتبالی – پس از کش و قوس فراوان، سباستین جووینکو امروز به صورت رسمی از الهلال جدا شد و نام متئوس پریرا در لیست الهلال برای بازی فردا برابر التعاون قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، سرانجام و پس از کش و قوس فراوان، قرارداد سباستین جووینکو با باشگاه الهلال فسخ شد. این باشگاه عربستانی که با پرداخت بیش از ۱۷ میلیون یورو متئوس پریرا وینگر وست برومویچ را به خدمت گرفته بود و رکورد گرانترین نقل و انتقالات عربستان را شکسته بود، قادر به استفاده از بازیکن جدید خود نبود.

علت این امر، قوانین حاکم بر فوتبال عربستان است که هر تیم نهایتا می تواند نام ۷ بازیکن خارجی در لیست خود قرار دهد و الهلال نیز با در اختیار داشتن ۷ بازیکن خارجی، قادر به درج نام متئوس پریرا در لیست خود و استفاده از این بازیکن در هفته نخست لیگ عربستان مقابل الطائی نبود.

روزنامه الاخباریه عربستان ضمن اعلام این خبر مدعی شد جووینکو در توافق با مدیران الهلال از این تیم جدا شده و نام متئوس پریرا امروز به صورت رسمی وارد لیست بازیکنان الهلال شد و مجوز بازی این بازیکن برای دیدار فردا شب از هفته دوم لیگ حرفه ای عربستان مقابل التعاون صادر شده است.

بدین ترتیب بحران اضافه کردن نام پریرا به لیست الهلال حل شده و این بازیکن مشکلی برای حضور در ترکیب تیم جدید خود ندارد و می تواند آبی های ریاض را در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا از جمله دیدار برابر استقلال از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات همراهی کند.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سباستین جووینکو به صورت رسمی از الهلال جدا شد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ