پی اس جی، امباپه را بازیکن درجه یکش نمی داند اما باز هم او را نمی فروشد!

0

رئال مادرید نیوز : بدون تردید پی اس جی و مالکان قطری اش پدیده ای عجیب در فوتبال اروپا هستند.

در حقیقت شاید در حالت عادی قابل باور نباشد که تیمی حاضر شود تا درآمد ۱۵۰ میلیونی برای بازیکن را از دست بدهد و با پیشنهادها مخالفت کند تا این بازیکن را یک سال بعدش رایگان از دست بدهد اما دوپینگ مالی پی اس جی و ارتزاق از خزانه پادشاهی قطر باعث می شود تا چنین چیزی امکان پذیر باشد.

به هر صورت در فاصله ۱۱ روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان آینده رئال مادرید روی هواست. در حقیقت رئال می خواهد انتقال انجام شود و خود این بازییکن هم می خواهد هر چه زودتر به رئال بیاید به خصوص حالا که با حضور مسی، او نقش کمرنگ تری از قبل در پاریس خواهد داشت. با این وجود قطری ها در مقابل جدایی مقاومت می کنند.

در روزهای اخیر تصاویر تبلیغات پیراهن پی اس جی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در این تصاویر مسی جلوتر از بقیه است و نقش ستاره اصلی را دارد، نیمار در سمت چپ قرار دارد جایی که معمولا در جدول مدال ها متعلق به فردی است که مدال نقره را می گیرد و امباپه نیز در نقش راست و در نقش مدال برنز و نفر سوم قرار دارد! در حقیقت به نظر می رسد که خود قطری ها هم می دانند که در شرایط کنونی امباپه به عنوان بازیکنی ناراضی ستاره اصلی تیمشان نیست اما همچنان به شکلی غیرقابل باور در مقابل فروش وی مقاومت می کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پی اس جی، امباپه را بازیکن درجه یکش نمی داند اما باز هم او را نمی فروشد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ