تصمیم عجیب AFC؛ عربستان میزبان لیگ قهرمانان آسیا شد/ دلارهای سعودی کار فوتبال ایران را سخت کرد

0

پرسپولیس نیوز

 کاملا قابل پیش بینی بود که دلارهای عربستان کار خودش را بکند و این تیم میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به طور کامل بگیرد. این در حالی است که سالهاست تیم‌های عربستانی به ایران نمی‌آیند ولی ما باید به عربستان برویم و هیچ اعتراضی هم نداشته باشیم.

در ادامه همین روند کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک حرکت عجیب و غریب دیگر میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ را به عربستان هدیه کرد و حالا به طور طبیعی شانس قهرمانی تیم های این کشور و یا حداقل به فینال رسیدن آنها افزایش پیدا می کند و این یعنی سخت تر شدن کار نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در منطقه غرب این قاره با میزبانی عربستان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی انجام می‌شود. میزبانی شرق آسیا هم به کشور کره جنوبی رسیده است. AFC همچنین اعلام کرد فینال این دوره از بازی‌ها در عربستان برگزار خواهد شد.

در حال حاضر بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در مرحله یک هشتم نهایی به سر می‌برد. از ایران سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به ترتیب باید در شهریور ماه با استقلال تاجیکستان، الهلال و النصر عربستان دیدار کنند.

پرسپولیس در دوشنبه تاجیکستان میهمان استقلال است، تراکتور در قطر با النصر عربستان بازی می‌کند و استقلال هم در کشور امارات به مصاف الهلال می‌رود.

به این ترتیب نمایندگان ایران در صورت صعود از این مرحله، باید به کشور عربستان بروند و سه مرحله باقیمانده را در این کشور بازی کنند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

تصمیم عجیب AFC؛ عربستان میزبان لیگ قهرمانان آسیا شد/ دلارهای سعودی کار فوتبال ایران را سخت کرد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ