پیش بازی اتلتیک بیلبائو – بارسلونا ؛ جدال سخت در سن مامس !

0

اختصاصی بارسا نیوز – دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو بامداد یکشنبه ساعت ۰۰:۳۰ در ورزشگاه سن مامس به مصاف یکدیگر می روند. داور این دیدار خوان مارتینز مونوئرا ۳۹ ساله می باشد.

 

آخرین بازی دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا بود که کاتالان ها موفق به قهرمانی در آن مسابقات شدند. البته این انتقام از باشگاه باسکی بود ، زیرا اتلتیک بیلبائو دو ماه قبل از آن بارسلونا را در فینال کوپا دل ری شکست دادند.

 

بارسلونا در بازی اول خود در لالیگا موفق شد تیم رئال سوسیداد را با نتیجه ۴-۲ شکست دهد. مارتین بریتویت ( ۲ ) ، جرارد پیکه و سرجی روبرتو گلزنان بارسلونا بودند تا کاتالان ها ۳ امتیاز اول را کسب کنند.

 

در سمت مقابل اتلتیک بیلبائو در بازی اول برابر تیم الچه قرار گرفت و این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید. اتلتیک بیلبائو بدون شک یکی از رقبای قدیمی بارسلونا است که قدمت رقابت آن ها بسیار زیاد است.

 

 از بیلبائو چه انتظاری می رود ؟ 


اتلتیک بیلبائو با مارسلینو دفاعی و بلوک کم بازی می کند. آن ها معمولا از سیستم ۲-۴-۴ استفاده می کنند و روی ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک هستند. البته آن ها از روش های مختلفی به تیم حریف ضربه می زنند.

 

به نظر می رسد تیم اتلتیک بیلبائو با همان ترکیب بازی اول با چند تغییر کوچک به دلیل مصدومیت بازی کند. آگوئیرزابالا دروازه بان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. آلوارز و مارتینز زوج دفاع میانی تیم اتلتیک بیلبائو هستند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

بالنزیاگا دفاع چپ و لکیو دفاع چپ تیم اتلتیک بیلبائو هستند. در خط هافبک ۴ نفره تیم اتلتیک بیلبائو که بخش اصلی این تیم در پرسینگ هستند ، ایکر مونیاین در سمت چپ و برنگوئرو در سمت راست حضور دارند.

 

در وسط خط دفاعی هم ونسدور و گارسیا بازی می کنند. در خط حمله دو نفره و سریع اتلتیک بیلبائو اینیاکی ویلیامز و دنی گارسیا حضور دارند.

 

 از تیم بارسلونا چه انتظاری می رود ؟ 


بارسلونا در اولین گام بدون لیونل مسی موفق شد با نتیجه ۴-۲ تیم رئال سوسیداد را شکست دهد که نتیجه بسیار خوبی است ، اما این نتیجه دلیلی بر برتری محض بارسلونا نسبت به رقبای خود نیست و جای پیشرفت وجود دارد.

 

با این وجود که نتو بهترین شب خود را در بازی برابر رئال سوسیداد نداشت ، اما با وجود مصدومیت مارک آندره تراشتگن و عدم ریسک رونالد کومان برای استفاده از اینیاکی پنیا ، نتو درون دروازه خواهد ماند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

پیکه درد جزئی در هفته اخیر داشته است ، اما به نظر می رسد مجددا شاهد زوج پیکه و اریک گارسیا باشیم. کلمنت لنگلت و رونالد آرائوخو گزیه های جایگزین در خط دفاع برای بارسلونا هستند.

 

جوردی آلبا در سمت چپ خط دفاع حضور دارد و سرجینیو دست هم از سمت راست کار را آغاز می کند. امرسون گزینه جایگزین برای دفاع راست است که در بازی اول عملکرد خوبی نداشت. آلخاندرو بالده هم جانشین جوردی آلبا است.

 

در خط هافبک هم سه گانه سرخیو بوسکتس ، فرنکی دی یونگ و پدری گونزالس محتمل ترین گزینه ها هستند. ریکی پویگ ، پابلو گاویرا ، نیکو گونزالس و سرجی روبرتو هم گزینه های روی نیمکت بارسلونا هستند.

 

سرانجام در خط حمله هم مثلث آنتوان گریزمان ، مارتین بریتویت و ممفیس دپای بازیکنان فیکس بارسلونا هستند. یوسف دمیر و ری ماناج هم روی نیمکت حضور دارند.

 

 نگاهی به ۵ بازی اخیر دو تیم 


 

اتلتیک بیلبائو :
دورتموند ۲-۰ اتلتیک بیلبائو پیش فصل
یونیون برلین ۱-۲ اتلتیک بیلبائو پیش فصل
ساوتهمپتون ۳-۱ اتلتیک بیلبائو پیش فصل
لیورپول ۱-۱ اتلتیک بیلبائو پیش فصل
الچه ۰-۰ اتلتیک بیلبائو لالیگا

 

بارسلونا

بارسلونا
بارسلونا ۱-۳ خیرونا پیش فصل
اشتوتگارت ۳-۰ بارسلونا پیش فصل
سالزبورگ ۱-۲ بارسلونا پیش فصل
بارسلونا ۰-۳ یوونتوس جام خوان گمپر
بارسلونا ۲-۴ رئال سوسیداد لالیگا

 

 نگاهی به  تقابل های  اخیر دو تیم 


اتلتیک بیلبائو ۲ – ۳ بارسلونا ( لالیگا ۲۰۲۰/۲۰۲۱ )

اتلتیک بیلبائو ۳ – ۲ بارسلونا ( فینال سوپرکاپ ۲۰۲۱ )

بارسلونا ۲ -۱ اتلتیک بیلبائو ( لالیگا ۲۰۲۰/۲۰۲۱ )

بارسلونا ۴ – ۰ اتلتیک بیلبائو ( فینال کوپا دل ری ۲۰۲۰/۲۰۲۱ )

 

 اخبار دو تیم 


 اتلتیک بیلبائو 

در تیم اتلتیک بیلبائو پاردس ، کودرو ، کوردوبا ، کاپا ،برچیچه ، دی مارکوس نولاسکولان مصدوم هستند و در برابر بارسلونا حضور ندارند.

 

 بارسلونا 

در تیم بارسلونا آنسو فاتی ، مارک آندره تراشتگن ، سرخیو آگوئرو ، عثمان دمبله و اسکار مینگوئزا به دلیل مصدومیت بازی را از دست خواهند داد.

 

ساموئل اومتیتی و میرالم پیانیچ هم به دلایل فنی از لیست بازی خط خوردند.

 

 نکات جالب آماری 


بارسلونا در ۱۲ بازی از ۱۵ بازی اخیر خود برابر اتلتیک بیلبائو پیروز بوده است و در این دیدارها ۹ کلین شیت ثبت کرده است.

 

سهم هر تیم در ۳ بازی اخیر در سن مامس ۱ پیروزی بوده است و ۱ بازی با تساوی به پایان رسیده است.

 

اتلتیک بیلبائو در ۵ بازی اخیر خود در لالیگا پیروز نبوده است. ( ۲ تساوی و ۳ باخت )

 

بارسلونا تنها ۱ بازی را در ۲۰ بازی اخیرش برابر تیم های باسکی شکست خورده است.

 

 ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد : 


بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

 خلاصه آخرین بازی دو تیم : 


بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

پیش بازی اتلتیک بیلبائو – بارسلونا ؛ جدال سخت در سن مامس !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ