استوری جنجالی سارا منجزی پور در مورد سریال «گاندو»

0

تصویر زیر استوری سارا منجزی پور از سریال جنجالی گاندو است که با اعتراض دولتمردان سابق مواجه شده بود و پخشش متوقف شد و دوباره شروع شد.

عوامل سریال گاندو عکس جدید بازیگران سریال گاندو فصل دوم سریال گاندو چند قسمت است سریال شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه داستان سریال گاندو بیوگرافی سارا منجزی پور بازیگران سریال گاندو اینستاگرام بازیگران استوری اینستاگرام بازیگران اخبار فیلم و سریال اخبار بازیگران افشاگری‌های تازه و بی‌پرده فصل دوم مجموعه «گاندو ۲» به قدری شفاف و روشن برای مخاطبان به تصویر کشیده شده است که در برخی از سکانس‌ها ارتباط شخصیت‌ها و مقامات بلندپایه دولت دوازدهم با عناصر سفارتخانه‌ها بخصوص سفارت انگلیس کاملا مشهود است.

به ویژه با پخش قسمت‌های تازه سریال «گاندو ۲» که از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه روی آنتن رفت‌، اسرار و رازهای جدیدی از نفوذ عناصر بیگانه و مامورین اطلاعاتی انگلیس در نهادهای دولتی و ارتباط نزدیک آنها با مقامات دولت وقت فاش و به تصویر کشیده شده است‌.

در فضای کنونی کشور به نظر می‌رسد که پخش این سریال با آرامش بیشتری برای عوامل تولید آن همراه باشد و این شب‌ها مخاطبان شبکه سه سیما شاهد پخش مجموعه‌ای باشند که قصد دارد با افشاگری از حرکت‌های نفوذی و مذبوحانه دشمن‌، فرآیندهای نفوذ را برای مخاطبان این سریال و مردم تفهیم کند.

افشاگری «گاندو ۲»

به هرصورت طی شب‌های آینده شاهد افشاگری «گاندو ۲» از خیلی مسائل امنیتی و سیاسی که متاسفانه با نفوذ عناصر بیگانه و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در نهادها، وزارتخانه و ارگان‌های دولتی در دولت قبل همراه و اتفاق افتاده خواهیم شد و این سریال، راوی روزهای تلخی برای ماست.

همین مسائل باعث شده که متاسفانه با توجه به اینکه امروز ایران اسلامی از بهترین ظرفیت‌ها و منابع در جهان برخوردار است از نظر اقتصادی و معیشت مردم با مشکلات فراوانی روبرو باشد.

همه این دردها و گرفتاری‌ ها ناشی از بی‌ کفایتی و عدم مدیریت و عدم توانایی مسئولان و وزیران دولت قبلی و دلگرمی آنها به مذاکره با آمریکا و اروپا بود که دانسته و یا ندانسته در دام مذاکره گرفتار شدند.

و به نوعی به مسیر نفوذ دشمن چراغ سبز نشان دادند و همه این مسائل را سریال «گاندو۲»به گونه‌ای افشاگرانه و ملموس برای مخاطبان به تصویر کشیده است.

منبع : کیهان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ