بنزما امشب نهمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی می شود

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی ۲۲ ساله رئال مادرید در حال حاضر با ۵۶۰ بازی رکورد دار بازی در میان خارجی های تاریخ رئال مادرید است.

کریم شنبه گذشته با عبور از میشل به تنهایی به دهمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی تبدیل شده بود و امشب مقابل لوانته با پیری با ۵۶۱ بازی به عنوان نهمین بازیکن تاریخ رئال برابری خواهد کرد. بنزما در این فصل اگر دچار مشکل یا مصدومیتی نشود می تواند از کاماچو با ۵۷۷ ، خنتو با ۶۰۰ و هیرو با ۶۰۱ بازی عبور کند و به ششمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی تبدیل شود. کریم در فصل آینده می تواند به  ۶۴۵ بازی سانتیانا برسد هر چند که سخت است که به رکورد ۶۷۱ بازی راموس دست پیدا کند. رکوردهای اصلی تاریخ رئال متعلق به رائول با ۷۴۱ ، کاسیاس با ۷۲۵ و سانچیس پسر با ۷۱۰ بازی است.

بنزما در سه فصل اخیر ۸۷ گل برای رئال مادرید زده است و با دبل مقابل آلاوز به ۲۸۱ بازی در رئال رسید که فقط ۹ گل تا سانتیانا به عنوان چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال فاصله دارد و مقصد بعدی اش دی استفانو با  ۳۰۷ گل خواهد بود که با روند کنونی تا فصل بعد به رکورد رائول با ۳۲۳ گل می رسد و به دومین گلزن برتر تاریخ رئال تبدیل می شود.

از سویی کریم فقط یک گل تا رسیدن به ۱۹۵ گل در لالیگا و تبدیل شدن به دهمین گلزن برتر تاریخ لالیگا فاصله دارد. بنزما در چمپیونزلیگ نیز با ۷۱ گل چهارمین گلزن برتر تاریخ بازیهاست که رونالدو با ۱۳۴ ، مسی با ۱۲۰ ، لواندوفسکی با ۷۳ گل بالاتر از خود دارد. بنزما ۱۳۰ گل در تاریخ چمپیونزلیگ داشته است.

بنزما ۱۹ جام در رئال مادرید کسب کرده : چهار چمپیونزلیگ، سه لالیگا، دو کوپا، چهار جام جهانی باشگاه ها، سه سوپرجام اروپا و سه سوپرجام اسپانیا.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما امشب نهمین بازیکن تاریخ رئال از نظر تعداد بازی می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ