گل هزارم رئال مادرید در چمپیونزلیگ را چه کسی به ثبت می رساند؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید فردا در مقابل شاختار می تواند به گل هزارم خود در جام باشگاه های اروپا برسد. در حقیقت گلباران در بازی رفت مقابل شاختار باعث شد تا رئال به ۹۹۹ گکل برسد. بایرن با ۷۶۳ و بارسلونا با ۶۵۴ گل نزدیک ترین تیم ها به رئال مادرید هستند.

بنزما و وینیسیوس بهترین گلزنان رئال هستند که هر دوی آنها شانز زیادی برای ثبت گل هزارم رئال در اروپا دارند. اولین گل تاریخ رئال مادرید در جام باشگاه های اروپا توسط میگل مونیوز مقابل سروت در ژنو ثبت شد. گل صدم در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپای ۶۰-۱۹۵۹ مقابل بارسولنا توسط دی استفانو ثبت شد گل دویستم در فصل ۶۶-۱۹۶۵ توسط پوشکاش در دور برگشت یک شانزدهم نهایی مقابل فاینورد ثبت شد. در هر سه فصل رئال مادرید به قهرمانی رسید.

گل سیصدم توسط ینسن در یک شانزدهم نهایی فصل ۷۹-۱۹۷۹ مقابل تیم پروگرس از لوکزامبورگ ثبت شد، گل چهارصدم توسط لوسادا در یک هشتم نهایی فصل ۹۱-۱۹۹۰ منقابل سواروفسکی اتریش به ثبت رسید.  پانصدمین گلدر فصل ۰۱-۲۰۰۰ توسط گوتی مقابل اسپورتینگ پرتغال در مرحله گروهی به ثبت رسید، گل ششصدم را بکام در مرحله گروهی فصل ۰۴-۲۰۰۳ در پیروزی مقابل مارسی ثبت کرد، گل هفتصدم توسط هیگواین در تساوی ۲-۲ مقابل میلان در سن سیرو در مرحله گروهی به ثبت رسید. کریستیانو رونالدو گلهای هشتصدم و نهصدم را به ثبت رساند. گل شماره ۸۰۰ اولین گل در مرحله گروهی فصل ۱۴-۲۰۱۳ در پیروزی مقابل کپنهاگ در دانمارک بود و گل نهصدم در دور برگشت یک چهارم نهایی در پیروزی مقابل بایرن. رئال در این دو فصل به دهمین و دوازدهمین قهرمانی های اروپایی رسید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گل هزارم رئال مادرید در چمپیونزلیگ را چه کسی به ثبت می رساند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ