مهدی‌پور: استقلال هنوز مشکلات گذشته را دارد/ پیشنهاد از پرسپولیس؟ صحبت نمی‌کنم

0

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک استقلال گفت که مشکلات این باشگاه همچنان پابرجاست و حل نشده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی مهدی‌پور درباره حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: آمدم تا درباره مشکلات سال گذشته صحبت کنیم و مشکلی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دریافتی او در فصل گذشته به مقدار کافی رسیده است یا خیر، تصریح کرد: خیر. دریافتی من خیلی کم بود.

هافبک استقلال درخصوص اینکه آبی‌پوشان امسال می‌توانند به حسرت قهرمان نشدن این تیم در لیگ برتر پایان دهند، گفت: مربیان بهتر می‌توانند در این باره نظر بدهند. آنها بازیکنانی را که می‌خواهند، جذب می‌کنند و حفظ شاکله تیم، مهم‌ترین نکته است.

مهدی‌پور در مورد دیدار روز ۲۲ شهریور با الهلال عربستان بیان کرد: کار بسیار سختی داریم. الهلال دو بازیکن گرفته که حدود هزار میلیارد تومان برای آنها هزینه کرده است. الهلال را باید با غیرت ایرانی شکست بدهیم و کار ما خیلی سخت است.

وی درباره شایعه پیشنهادش از باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اجازه بدهید درباره این موضوع صحبت نکنم. پیشنهاد همیشه وجود دارد.

هافبک استقلال درخصوص جدایی مهدی قایدی عنوان کرد: او بازیکنی بسیار باکیفیت است و خیلی به ما کمک کرد. دوست داریم قایدی کنار ما باشد، اما اگر می‌خواهد پیشرفت کند و به دنبال انتخابی است که برای آینده‌اش خوب باشد، امیدوارم در هر جا موفق باشد.

مهدی‌پور در این مورد که به نظر می‌رسد مشکلات باشگاه استقلال نسبت به میانه فصل کاهش یافته است، اظهار داشت: اوضاع از زمانی که مشکل داشتیم، بهتر نشده و تنها اتفاقی که افتاده، این است که فصل به پایان رسیده است. هنوز مشکلات گذشته را داریم و اتفاق خاصی نیفتاده است.

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مهدی‌پور: استقلال هنوز مشکلات گذشته را دارد/ پیشنهاد از پرسپولیس؟ صحبت نمی‌کنم

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ