تغییر موضع مجیدی درباره جدایی بازیکنان

0

پایگاه خبری فوتبالی – موضع سرمربی استقلال درباره جدایی بازیکنان تیمش تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، ۲۷ تیر و در روزی که بازیکنان استقلال در اعتراض به مدیریت باشگاه حاضر به تمرین نشدند، فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای جنجالی با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره احتمال جدایی مهدی قایدی گفته بود: این تیم در آسیا حرف برای گفتن دارد و من اجازه نمی دهم حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود. البته بحث قایدی فرق دارد من جلوی ترانسفر و پیشرفت یک بازیکن را نمی گیرم. اگر یک بازیکن جدا شود من هم می روم.

مهدی قایدی تنها بازیکنی نبود که از استقلال جدا شد و به جز شیخ دیاباته که در پایان فصل به همکاری‌اش با استقلال پایان داد، محمد نادری هم از این تیم رفت و هنوز تکلیف نفراتی مثل رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مسعود ریگی و داریوش شجاعیان مشخص نشده است و احتمال جدایی این نفرات از استقلال وجود دارد.

مجیدی علیرغم نامشخص بودن وضعیت این بازیکنان، در این موضوع طرف باشگاه را گرفته و گفته است: قبلاً گفته بودم نمی‌خواهم یک بازیکن هم از جمع ما جدا شود، اما برخی بازیکنان شرایط ما را قبول نکردند. هر بازیکنی هم که شرایط بهتری در باشگاه دیگری دارد برود. من نمی‌گذارم بازیکن برای باشگاه شرط بگذارد. هر بازیکنی که ناراحت است می‌تواند به خانه برود.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

تغییر موضع مجیدی درباره جدایی بازیکنان

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ