استقلال مانع پرسپولیسی شدن گزینه مهم گل محمدی/ استقلال ۱۰ میلیارد تومان پیش پرداخت می‌دهد!

0

پرسپولیس نیوز

به نظر می رسد ماجرای پرسپولیسی شدن رضا اسدی از قصه هزار و یک شب هم جالب تر شده باشد!

اسدی یکی از بازیکنانی است که مورد توجه هر دو تیم محبوب پایتخت قرار دارد و هر روز هم اخبار متنوعی از او به گوش می رسد.

یحیی گل محمدی هم که تصور می کرد اسدی با پرسپولیس قرارداد می بندد در مصاحبه ای از او به عنوان خبر خوب تیمش برای هواداران یاد کرد در حالی که چنین نشد!

به تازگی هم رضا اسدی سوژه دو خبر متفاوت شد. بر اساس خبر اول، فرهاد مجیدی مذاکراتی با ایجنت این بازیکن داشته تا او را برای حضور در استقلال راضی کند.

خبر دوم هم روایت از توافق قطعی اسدی با پرسپولیس بود و اینکه او ظرف یکی دو روز آینده برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.

اگر چه  یکی از رسانه ها از درخواست ۲۰ میلیارد تومانی اسدی از پرسپولیس و شرط او برای بازی نکردن در خط دفاع خبر داده بود اما آخرین اخبار حاکی از آن است که اسدی به پرسپولیس بسیار نزدیک شده منتهای مراتب درخواست پول پیش از سوی این بازیکن مانع عقد قرارداد شد!

هرچند درخواست پیش پرداخت از سوی بازیکن جدید یک تیم امر متداول و عادی به شمار می رود و رضا اسدی هم خواسته نامعقولی نداشته اما این روزها حساب باشگاه پرسپولیس خالی است!

مدیران باشگاه پرسپولیس هفته گذشته نیز در تمرین این تیم به بازیکنان وعده دادند که پیش از شروع لیگ بیست و یکم مطالبات فصل گذشته تسویه و آپشن قهرمانی پرداخت شود.

بنابراین به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس پس از قطع همکاری با اسپانسر قبلی پولی در بساط نداشته باشد که بخواهد به رضا اسدی پرداخت کند.

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌ها، مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهادی به این بازیکن و ایجنتش داده که باعث شده او به استقلال نزدیک شود و گویا قرار است این باشگاه، پیش‌پرداخت ۱۰ میلیارد تومانی به اسدی داشته باشد!

علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی دو خرید تازه پرسپولیس نیز پس از عقد قرارداد رسمی با این تیم هنوز پولی از این باشگاه در قالب پیش پرداخت دریافت نکرده اند. البته این دو بازیکن با این موضوع کنار آمدند اما رضا اسدی…

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

استقلال مانع پرسپولیسی شدن گزینه مهم گل محمدی/ استقلال ۱۰ میلیارد تومان پیش پرداخت می‌دهد!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ