شش روز نفسگیر در انتظار آینده امباپه؛ امیر قطر چراغ سبز نشان می دهد؟

0

رئال مادرید نیوز : هفت روز پایانی نقل و انتقالات به روزهای پرهیجانی برای هواداران رئال مادرید تبدیل شده است چرا که مهمترین نقل و انتقال تابستانی یعنی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می تواند به سرانجام برسد.

در حالی که روز گذشته رادیو مونته کارلو از چراغ سبز پی اس جی برای فروش امباپه خبر داده بود، سه شنبه شب رسانه های فرانسوی و اسپانیایی از پیشنهاد رسمی و ۱۶۰ میلیونی رئال مادرید برای امباپه خبر دادند.

در حال حاضر در مورد این پیشنهاد اخبار ضد و نقیضی وجود دارد. برخی منابع از رد پیشنهاد خبر داده اند و برخی دیگر نیز نوشته اند که پی اس جی هنوز خبر نداده است. در حال حاضر به نظر می رسد که پی اس جی در تلاش است تا در این شش روز چانه زنی کند و قیمت را بالا ببرد. آنها باید ۳۵ میلیون یورو از مبلغ دریافتی امباپه را به تیم سابقش موناکو بپردازند و به همین خاطر سعی می کنند قیمت را بالا ببرند و با بالاترین قیمت ممکن امباپه را بفروشند و به همین خاطر به نظر می رسد که قیمت نهایی انتقال چیزی بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو باشد.

پی اس جی احتمالا از پول فروش امباپه برای خرید کریستیانو رونالدو از یوونتوس استفاده کند تا زوج رویایی رونالدو-مسی را محقق کند.

به هر صورت همین که بالاخره شیوخ قطری برای اولین بار پس از ماه ها حاضر به مذاکره شده اند و به شایعات واکنش تندی ندارند، خبر خوشی برای رئال مادرید و هوادارانش به شمار می رود. فعلا فقط شش روز دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مانده است و امباپه از هر زمان دیگری به رئال نزدیک تر است.

قطری ها می دانند که اگر امباپه را در شش روز آینده نفروشند، این ستاره را سال آینده رایگان از دست می دهند و به همین خاطر اگر بخواهند برچسب دیوانگی به آنها نخورد، چاره ای جز فروش ندارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

شش روز نفسگیر در انتظار آینده امباپه؛ امیر قطر چراغ سبز نشان می دهد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ