ادامه چالش باشگاه استقلال با دروازه‌بانش/ احضار مظاهری به کمیته انضباطی به سه دلیل مختلف

0

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که این روزها بحث جدایی‌اش مطرح است، باید در کمیته انضباطی این باشگاه حضور پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رشید مظاهری روز گذشته به همراه وکیلش به باشگاه استقلال رفت، اما جلسه آنها با احمد مددی، مدیرعامل استقلال نتیجه مثبتی نداشت.

وکیل مظاهری پس از پایان جلسه گفت که مددی به آنها اعلام کرده که دروازه‌بان استقلال می‌تواند قراردادش را فسخ کند. این در حالی بود که مظاهری در تمرین روز گذشته حضور یافت، اما جدا از سایر بازیکنان به تمرین در کنار فرزندانش پرداخت. 

در ادامه چالش بین مظاهری و استقلال، خبر می‌رسد که او به سه دلیل و موضوع مختلف به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شده است. یکی از دلایل احضار مظاهری به کمیته انضباطی، اظهار نظرش درباره مددی بود که گفته بود با او سر یک میز نمی‌نشیند. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال جرایمی را برای مظاهری در نظر خواهد گرفت.

دروازه‌بان آبی‌پوشان به دلیل عدم دریافت مطالباتش اعلام کرده بود می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند، اما باشگاه استقلال مدعی است او بیش از ۵۰ درصد گرفته و نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ادامه چالش باشگاه استقلال با دروازه‌بانش/ احضار مظاهری به کمیته انضباطی به سه دلیل مختلف

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ