سوال و جواب‌هایی در مورد آخرین شرایط امباپه؛ پسر عاشقی که به پول اهمیتی نمی‌دهد

0

رئال مادرید نیوز : خوزه فلیکس دیاز در مقاله ای در مارکا به سوال و جواب ها در مورد آخرین شرایط امباپه پاسخ داده است.

*چطور یک بازیکن می تواند پول زیادی را رد کند و پیشنهاد مالی کمتر رئال مادرید را بپذیرد؟ تنها دلیلش تحقق رویا است. امباپه می خواهد در رئال مادرید بازی کند. او در بچگی دیوار اتاقش را با عکس های رئالی ها مزین کرده بود و عاشق حضورش در رئال مادرید است. کروس و گرت بیل نیز در بچگی عاشق رئال مادرید بودند و حالا امباپه نیز می خواهد راه آنها را ادامه بدهد. برای امباپه پول مهم نیست و به همین خاطر بارها پیشنهادهای دیوانه وار پی اس جی برای تمدید را رد کرده است. آخرین پیشنهاد پی اس جی به وی قراردادی شش ساله با دستمزد سالانه هفتاد میلیون یورو با احتساب مالیات بوده در حالی که پیشنهاد رئال مادرید نصف آنهاست.

*آیا امکانش هست که قید حضور در تیمی نظیر پی اس جی را بزنی که کاپیتان های رئال و بارسا را خریده؟ امباپه از وقتی که در موناکو بود، برنامه های روشنی برای خود داشت. او در سال ۲۰۱۷ پیشنهاد رئال را رد کرد چون نمی خواست پشت سر بیل، بنزما و رونالدو قرار بگیرد. پیشنهاد پاریسی ها را پذیرفت تا بازی کردنش تضمین شده باشد. حالا برنامه او نیز روشن است و بر طبق مسیری که انتخاب کرده می خواهد به رئال مادرید بیاید.

*آیا می توان قید بازی در کنار مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ را زد؟ امباپه قبلا قید بازی کنار رونالدو را زده که اسطوره بچگی خود بوده است. کیلیان می خواهد ستاره و رهبر یک تیم باشد و به همین خاطر است که هرگز رویایش بازی در کنار مسی یا رونالدو نبوده است. کیلیان فقط ۲۲ سال سن دارد اما از پذیرش مسئولیت نمی هراسد. حضور مسی در پاریس برنامه هایش را عوض نکرده است همان طور که خروج زیدان از رئال مادرید برنامه هایش را عوض نکرده بود.

* در تمایل خود به بازی در رئال مادرید به دنبال چه چیزی است؟ می خواهد رویای خود را به تحقق برساند و بالاخره رهبر یک تیم باشد. چیزی که در پی اس جی به آن نرسیده است. او تصمیم قطعی خود را گرفته است. در رئال رهبری کامل در اختیارش قرار می گیرد و می تواند در تیم رویایی دوران بچگی خود بازی کند. رئالی ها همواره دوستش داشته اند و خودش هم همیشه با اشتیاق در مورد رئال مادرید صحبت کرده است.  او می داند که رئال مادرید باشگاهی جهانی تر و بزرگ تر از پی اس جی است.

*تردیدها چه زمانی رفع می شوند؟ کریم بنزما نقشی کلیدی داشته تا امباپه در مقابل فشارهای بی امان پی اس جی مقاومت کند. بازگشت کریم به تیم ملی باعث شد تا او بیشتر با رئال مادرید ارتباط برقرار کند. قطعا حضور بنزما در رئال در این که کریم هر چه زودتر با رئال مادرید هماهنگ شود، خیلی مهم است. از سویی ممکن است که پوگبا نیز به عنوان دیگر دوست صمیمی امباپه در آینده به رئال مادرید بیاید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سوال و جواب‌هایی در مورد آخرین شرایط امباپه؛ پسر عاشقی که به پول اهمیتی نمی‌دهد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ