قاسمی‌نژاد جدیدترین معادله فصل نقل و انتقالات

0

پایگاه خبری فوتبالی- امین قاسمی‌نژاد ۲۴ ساعت بسیار پرخبر را پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که حدود ساعت ۱۸ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به محل کارش رفت و گفته شد که او منتظر قاسمی‌نژاد و نماینده‌اش است تا با بازیکن سابق پدیده قرارداد ببندد اما قاسمی‌نژاد در چرخشی مجدد دوباره به استقلال نزدیک شده و مدیر برنامه‌های او در حال حاضر در باشگاه استقلال است.

بیایید مروری کوتاه بر اتفاقات رخ داده قبل از ساعت ۱۸ داشته باشیم. بعد از آنکه فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای اسمی از قاسمی‌نژاد به عنوان نفرات مورد نظرش نبرد، این بازیکن به پرسپولیس نزدیک شد و علیرغم مذاکره مجدد استقلالی‌ها با قاسمی‌نژاد، گفته شد که این بازیکن به خاطر مصاحبه فرهاد مجیدی ناراحت شده و تصمیم گرفته به جای استقلال راهی پرسپولیس شود.

گفته‌های فرزاد مجیدی هم این موضوع را تائید کرد و گویا با اینکه او با استقلال به توافق رسیده بود، دوباره تغییر نظر داده و تصمیم به بازی با پیراهن پرسپولیس گرفته است.

در چنین شرایطی هنوز معلوم نیست چه اتفاقی در دو ساعت گذشته رخ داده که معادلات درباره این بازیکن تغییر کرده هر چند که برخی روایتها حاکی از آن است که تمام اینها برنامه‌ای از قبل تعیین شده بوده تا قاسمی‌نژاد بتواند رضایتنامه‌اش را از مشهدی‌ها بگیرد و بدون مشکلی به تیم جدیدش محلق شود.

حالا باید تا ساعاتی دیگر شاهد عکس یادگاری او با پیراهن استقلال خواهیم بود یا نه.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

قاسمی‌نژاد جدیدترین معادله فصل نقل و انتقالات

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ