تحلیل یک کارشناس درباره پشت پرده فروش سردار آزمون/ راز ماندن لژیونر ایرانی در روسیه چیست؟

0

ساتین نیوز –

آنتون وانیوشوف یکی از کارشناسان فوتبال روسیه درباره نحوه فروش و شرایط سردار آزمون در نقل و انتقالات این فصل، اطلاعات خوبی دارد. او در این مصاحبه به نکته هایی شاره کرد که شاید تا امروز کمتر از آنها اطلاع داشتیم:

*انتقال سردار آزمون به اروپا به یک اتفاق کلاسیک تبدیل شده است اما فاصله چندانی تا خط پایان ندارد. پنج روز دیگر پنجره نقل‌وانتقال‌های بسیاری از لیگ‌های اروپایی بسته می‌شوند و زنیت و آزمون فرصت کمی برای تصمیم نهایی دارند. سردار آزمون مدت‌هاست که تمایل خود برای حضور در لیگ قدرتمندتری در اروپا ابراز کرده و ماندن در روسیه گزینه‌اش نبود اما پیشنهادهای چندانی نداشت.

*این طور نیست که تیم‌های اروپایی تردیدی برای خرید آزمون داشته باشند اما نمی‌خواهند پول زیادی هزینه کنند. ارزش این بازیکن ۲۵ میلیون یورو است اما تیم‌های اروپایی به دنبال پس‌انداز هستند و آزمون هم در سال پایانی قراردادش با زنیت است. در فصل زمستان امکان مذاکره مستقیم تیم‌ها با این بازیکن و انتقالش رایگانش در تابستان آینده وجود دارد. در تمام فصل تابستان از تمایل تیم‌های رم ایتالیا و بایرلورکوزن برای جذب آزمون صحبت شد. رم پس از جذب دو مهاجم قید انتقال آزمون را زد اما بایرلوکوزن هنوز می‌تواند روی این بازیکن حساب کند.

*در روزهای اخیر بحث انتقال آزمون به لیون فرانسه مطرح شد که این تیم حاضر است ۱۱ میلیون یورو پرداخت کند. این مبلغ اختلاف زیادی با درخواست ۲۰ میلیون یورویی زنیت دارد. از سویی سردار آزمون از امضای قرارداد جدیدی با زنیت خوددداری کرد و این تیم هم مایل نیست بدون دریافت هیچ پولی او را از دست دهد.

*زنیت و آزمون وارد یک داستان دشوار شده‌اند. وقتی بازیکنی می‌خواهد برود باید آزاد شود. با توجه به فرم خوب آزمون در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر روسیه امکان جدایی‌اش آسان نیست. پیدا کردن جایگزین چنین بازیکنی هم سخت است. آزمون سازگاری زیادی با لیگ برتر روسیه دارد و امتیازهای زیادی برای تیمش می‌گیرد. شرایط سردار آزمون قابل نادیده گرفتن نیست. از سویی زنیت به او نیاز دارد و از سوی دیگر نمی‌خواهد درآمدش در قبال فروش آزمون را از دست دهد. به نظر می‌رسد نبود مدیر ورزشی در زنیت نتیجه‌اش اکنون نمایان شده است.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

تحلیل یک کارشناس درباره پشت پرده فروش سردار آزمون/ راز ماندن لژیونر ایرانی در روسیه چیست؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ