اخبار تلگرافی از انتقال امباپه؛ از زمان معارفه احتمالی تا شماره پیراهن و دستمزدش

0

رئال مادرید نیوز : در فاصله چهار روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی آخرین اخبار در مورد انتقال کیلیان به رئال مادرید را بررسی می کنیم.

دستمزد امباپه در رئال مادرید چقدر خواهد بود؟
کیلیان در حال حاضر سومین بازیکن پی اس جی از نظر دستمزد است که ماهی ۲.۰۹۸.۰۰۰ یورو دریافت می کند یعنی سالی ۲۵.۱ میلیون یورو.اگر مالیات را کم کنیم، امباپه فقط سالی ۱۳.۹۸ میلین یورو در پی اس جی دریافتی دارد در حالی که نیمار به طور خالص سالی ۳۶.۷۲ میلیون یورو دریافت می کند. پیشنهاد آخر الخلیفی به امباپه همچنان کمتر از دستمزد مسی و نیمار بود. امباپه در صورتی که به رئال بیاید سالی ۲۵ میلیون یورو دریافت می کند که سالی ۱۱ میلیون یورو از دستمزد کنونی اش در پی اس جی دریافتی بیشتری دارد و به پردرامدترین بازیکن ترکیب رئال تبدیل می شود.

تقدیر یوتیوبر مشهور از رفتار امباپه
ایبای یانوس شخصیت یوتیوبی مشهور اسپانیا در مورد امباپه نوشت:”ماجرای امباپه را باید با دقتبررسی کرد. از کشورش و باشگاه شهرش جدا می شود تا سالی ۱۵ میلیون یورو کمتر دریافت کند، یک شماره پیراهن مزخرف را خواهد پوشید، خبری از معارفه کهکشانی به خاطر کرونا نیست. این بچه از توماس رونکرو (سردبیر آس) هم رئالی تر است!”

پی اس جی ترجیح می دهد انتقال امباپه قبل از یکشنبه انجام شود
آس گزارش داده است که پی اس جی ترجیح می دهد که انتقال کیلیان امباپه قبل از روز یکشنبه انجام شود. آنها نمی خواهند که در بازی مقابل رنس هر سه ستاره شان یعنی امباپه، نیمار و مسی با هم در زمین باشند چرا که اگر این سه با هم عکس بگیرند و امباپه در نهایت به رئال بیاید نشانه ضعف آنها خواهد بود. از سویی رئال ترجیح می دهد که انتقال در روز شنبه انجام نشود چرا که نمی خواهند تمرکز تیم برای بازی با بتیس به هم بخورد و به همین خاطر هیچ بعید نیست که امباپه تا پایان امشب به رئال مادرید بیاید. البته مارکا احتمال رسمی شدن انتقال در روز یکشنبه را محتمل تر می داند.

امباپه شماره ۵ زیدان را می پوشد؟
در حال حاضر محتمل ترین شماره ها برای امباپه شماره های ۲۳ و ۵ هستند. شماره هایی که فعلا در اختیار مندی و وایخو هستند اما با توجه به این که این دو بازیکن هنوز در لالیگا بازی نکرده اند، شماره هایشان ممکن است که خالی شود. شماره ۲۳ شاید برای یک مهاجم منطقی تر باشد اما شماره ۵ با توجه به این که زمانی به تن زیدان یعنی اسطوره امباپه رفته نیز می تواند شماره خاصی باشد. امباپه احتمالا ۱۹ شهریور در برنابئو معارفه شود و باید دید که چه شماره ای برایش در نظر گرفته می شود.

امروز در پی اس جی چه خبر است؟
صبح امروز لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به زمین تمرین این تیم رفت تا آخرین شرایط انتقال امباپه را مشخص کند. از سویی کیلیان با لباسی کاملا سفید که برخی آن را نشانه علامت دادن به رئال تعبیر کرده اند در تمرین حاضر شد.

حمایت قهرمان شطرنج جهان از پیوستن امباپه به رئال مادرید
مگنوس کارلسن شطرنج باز سرشناس که رئالی است هم از مدیران پی اس جی خواست که امباپه را آزاد کنند. وی در توئیتی خواستار این شد که امباپه به رئال بیاید.

وکیل ریچارلیسون در پاریس
پی اس جی سخت به دنبال جانشین امباپه می گردد. آنها اخیرا با وکیل لواندوفسکی مذاکره کرده اند اما به نظر می رسد که ریچارلیسون ستاره اورتون و تیم المپیک برزیل نیز گزینه مناسبی باشد چرا که رابطه خوبی با نیمار دارد. اخیرا وکیل ریچارلیسون به پاریس رفته است.

مراسم معارفه امباپه چگونه خواهد بود؟
رئال مادرید می داند که با توجه به کرونا نمی تواند مراسمی مشابه معارفه رونالدو در سال ۲۰۰۹ را برای امباپه برگزار کند. به گفته مارکا، رئال امیدوار است که پی اس جی اعلام کند که امباپه مقابل رنس حضور ندارد و نتقال رسمی یکشنبه انجام شود. گزینه اوعل رئال برای مراسم معارفه امباپه این است که مراسم در فضای باز در والدبباس با حضور هواداران برگزار شود. بدین ترتیب همه پروتکل های بهداشتی هم انجام خواهد شد. اگر باشگاه بخواهد این طرح را به سرانجام برساند، این اتفاق در روز ۱۸ یا ۱۹ شهریور در زمان بازگشت امباپه از بازیهای ملی برگزار می شود. گزینه دوم این است که امباپه شنبه پیش از بازی مقابل سلتاویگو در برنابئو معارفه شود هر چند که فقط ۳۲ هزار تماشاگر بر اساس قانون می توانند در والدبباس باشند. شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۸:۴۵ رئال باید پس از یک سال و نیم با حضور هواداران در برنابئو بازی کند .فعلا بر اساس دستور شهرداری مادرید فقط ۴۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه می تواند پر شود

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

اخبار تلگرافی از انتقال امباپه؛ از زمان معارفه احتمالی تا شماره پیراهن و دستمزدش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ