حمله جدید باشگاه های سوپرلیگ به یوفا: برگزاری جلسات با سیاستمداران و خبرنگاران

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، سه باشگاه حاضر در سوپرلیگ در نظر دارند که حمله جدیدی را علیه یوفا داشته باشند و به همین خاطر با مرکز مشاوره حقوقی “فلینت” قرارداد بسته اند.

در حقیقت هدف این است که سوپرلیگ بتواند نظر مساعد انجمن ها، سیاستمداران اروپایی و خبرنگاران را جلب کند و در حقیقت هدف اصلی این قرارداد این است که راه برای سوپرلیگ باز شود. عنوان این همکاری مشترک نیز این است: هموارسازی مسیر سوپرلیگ: استراتژی برای بازسازی دوباره، شروع دوباره و موفقیت.”

شرکت فلینت وعده داده است که کمپینی را علیه حملات به سوپرلیگ آغاز کند و به موکلانش توصیه کرده است که فعلا به دنبال اقدامی مانند اقدام فصل بهار برای اعلام شروع پروژه نباشند. این شرکت که در بروکسل و لندن فعالیت می کند در نظر دارد که از اعتبار یوفا در مجامع عمومی کم کند چرا که به گفته این قرارداد فوتبال اروپا به یک مدل جدید تجارت نیاز دارد و باید به انحصارطلبی آزاردهنده یوفا خاتمه بخشیده شود.

برای این کار قرار است که شرکت فلینت جلساتی را با حضور مسئولان سوپرلیگ و سیاستمداران، کارمندان اتحادیه اروپا و خبرنگاران منتخب برگزار کند تا آنها به اطلاعات سوپرلیگ دسترسی داشته باشند و با این پروژه آشنا شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

حمله جدید باشگاه های سوپرلیگ به یوفا: برگزاری جلسات با سیاستمداران و خبرنگاران

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ