دومینوی امباپه: هازارد در آستانه جدایی و ریچارلیسون در راه پاریس

0

رئال مادرید نیوز : از روزی که رئال مادرید پیشنهاد رسمی و ۱۶۰ میلیونی خود برای امباپه را به دست پی اس جی رساند، بازار نقل و انتقالات به شکل عجیب و دیوانه واری حرکت می کند.

در حقیقت پیشنهاد اول رئال مادرید رد شد تا رئال مادرید پنجشنبه شب دومین و آخرین پیشنهادش با مبلغ ۱۰+۱۷۰ میلیون یورو را به دست پی اس جی برساند. گفته می شود که ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بر اساس شروطی کاملا قابل دستیابی هستند و به همین خاطر قیمت واقعی امباپه را باید ۱۸۰ میلیون یورو بدانیم که کیلیان بدین ترتیب همچنان پس از نیمار دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال خواهد بود.

اما انتقال امباپه به رئال مادرید تاثیری دومینیویی را هم در بازار نقل و انتقالات دیوانه وار ایجاد می کند. بازاری عجیب و غریب که در آن کریستیانو رونالدو تا یک قدمی پیوستن به منچسترسیتی رفت اما در نهایت به باشگاه سابقش منچستریونایتد برگشت و مسی و راموس کاپیتان های بارسا و رئال راهی پی اس جی شدند.

با خرید امباپه رئال مادرید مجبور است که حداقل یکی از وینگرهایش را بفروشد چرا که ترافیک در این پست بیداد خواهد کرد. اگر رودریگو و وینیسیوس را سرمایه گذاری هایی برای آینده بدانیم و ماندن بیل را هم در سال پایانی قراردادش قطعی بدانیم، گزینه ای جز هازارد باقی نمی ماند. به خصوص که آنچلوتی علنا اعلام کرد که از آسنسیو در خط هافبک و از لوکاس وازکز در پست دفاع راست استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب احتمال جدایی ادن وجود دارد و حالا بحث انتقال قرضی اش به یوونتوس به عنوان جانشین رونالدو داغ است. بدین ترتیب هازارد که در ابتدا به نظر می رسید قرار است در رئال بماند حالا بیش از هر زمان دیگری به جدایی نزدیک است. از سویی جدایی هازارد شماره ۷ که شماره محبوب امباپه است را هم خالی می کند و بدین ترتیب کیلیان به عنوان وارث بر حق پیراهن رونالدو شماره ای را به تن می کند که در سالهای اخیر با عملکرد ضعیف هازارد و ماریانو بی اعتبار شده است.

البته پی اس جی نیز باید جانشینی برای امباپه پیدا کند و به نظر می رسد که تا وقتی که این کار را انجام ندهند جدایی امباپه را به صورت رسمی اعلام نخواهند کرد. لواندوفسکی یکی از گزینه های پی اس جی بود اما به نظر می رسد که آنها به دنبال خرید وینگر هستند و به همین خاطر ریچارلیسون از اورتون به گزینه اصلی آنها تبدیل شده است و بدین ترتیب مثلث انها با سه بازیکن از امریکای جنوبی یعنی ریچارلیسون، نیمار و مسی تکمیل می شود.

به هر صورت به نظر می رسد که در کمتر از ۱۰۰ ساعت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان اتفاقات دیوانه واری را شاهد خواهیم بود.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دومینوی امباپه: هازارد در آستانه جدایی و ریچارلیسون در راه پاریس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ