خبرنگار فرانسوی: احتمال موکول شدن انتقال امباپه به سه شنبه

0

رئال مادرید نیوز : اینده کیلیان امباپه روی هواست. فقط ۵۸ ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و زمان به سرعت می گذرد.

به نظر می رسد که اگر انتقال به نتیجه نرسد هم رئال و هم پی اس جی ضرر می کنند. رئال به این خاطر که همچنان باید ماموریت خرید امباپه را چندین ماه دیگر ادامه بدهد. درست است که امباپه چهار ماه دیگر به رئال می آید اما در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و اگر امباپه  به طور مثال در ماه های آینده مصدوم شود، شاید همه چیز برایش عوض شود. پی اس جی نیز به این خاطر که اگر امباپه را در ۵۸ ساعت آینده نفروشد ممکن است که ۱۸۰ میلیون یورو را از دست بدهد.

حالا ژولین ماینارد خبرنگار فرانسوی تله فوت مدعی است که انتقال امباپه ممکن است به روز سه شنبه یعنی آخرین روز فصل نقل و انتقالات موکول شود. ماینارد می گوید که خبر اولتیماتوم رئال به پی اس جی برای پاسخ دادن تا روز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران صحت ندارد.

فعلا به نظر می رسد که حداقل تا پایان بازی پی اس جی و رنس چیزی مشخص نخواهد شد. امباپه امشب در کنار مسی و نیمار در ترکیب اصلی پاریسی ها قرار خواهد گرفت تا شاید آخرین بازیش را در پاریس داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خبرنگار فرانسوی: احتمال موکول شدن انتقال امباپه به سه شنبه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ