پیش‌فروش قسطی شاسی بلند‌های چینی ۴۰۰ تا ۸۵۰ میلیونی با اقساط ۶۰ ماهه

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین – شرکت مدیران خودرو که طی سال‌های اخیر بر تولید و فروش خودرو‌های چینی متمرکز بوده است طرح جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه شهریورماه ۱۴۰۰ را آغاز کرده است.

در این طرح ۴ محصول این شرکت اعم از شاسی بلند، نیم شاسی و استپ وی به صورت اقساطی و با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت به متقاضیان عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: سه محصول در فروش فوق العاده ایران خودرو


شایان ذکر است متقاضیان این پیش فروش می‌توانند از تسهیلات هم بهره‌مند شوند و نرخ سود تسهیلات در این پیش فروش از ۱۸ تا ۲۱ درصد است و میزان تسهیلات نیز از ۵۰ تا ۷۰ درصد در نظر گرفته شده که متقاضیان برای آگاهی از جزئیات تسهیلات به سایت مدیران خودرو مراجعه کنند.

ارزان‌ترین محصول در  پیش فروش قسطی شاسی بلند‌های چینی 

ارزان‌ترین خودرو در این پیش فروش، ام وی ام ایکس ۲۲ است که ۴۱۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان قیمت دارد. متقاضیان با پرداخت ۲۰۵ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان پیش پرداخت این خودرو را حداکثر ۳۰ روزه تحویل گرفته و الباقی مبلغ خودرو را در اقساط ۶۰ ماهه پرداخت کنند.

اخبار خودرو
متقاضیان می‌توانند همین خودرو را با آپشن‌های بیشتر به قیمت ۴۹۸ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان با پیش پرداخت ۲۴۹ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان در حداکثر ۳۰ روز کاری تحویل گرفته و الباقی مبلغ خودرو را نیز در اقساط ۶۰ ماهه بپردازند.

محصول دیگری عرضه شده در این پیش فروش ام وی ام ایکس ۳۳ است که به قیمت ۵۶۴ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان با پیش پرداخت ۱۶۹ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان به متقاضیان در مدت حداکثر ۳۰ روز تحویل می‌شود و الباقی مبلغ را نیز باید در اقساط حداکثر ۶۰ ماهه به جساب مدیران خودرو واریز کرد.

اخبار خودرو
این محصول با آپشن‌های بیشتر به قیمت ۵۹۳ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان فروخته می‌شود که خریداران باید ۲۹۹ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان از این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت به شرکت واریز کرده و پس از تحویل خودرو – موعد تحویل این خودرو نیز حداکثر حدود ۳۰ روز است – الباقی مبلغ را در اقساط ۶۰ ماهه پرداخت کنند.

گران‌ترین محصول در این پیش فروش

گران‌ترین محصول در این پیش فروش ام وی ام ایکس ۵۵ است که با قیمت ۸۴۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان قابل خریداری است. از این مبلغ باید ۴۲۰ میلیون تومان آن را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت مدیران خودرو واریز کرد و الباقی مبلغ در اقساط ۶۰ ماهه قابل پرداخت است. این خودرو با آپشن‌های بیشتر در همین پیش فروش، ۸۵۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده و پیش پرداخت آن حدود ۸ میلیون بیشتر در نظر گرفته شده است.

منبع: کاماپرس

پیش‌فروش قسطی شاسی بلند‌های چینی ۴۰۰ تا ۸۵۰ میلیونی با اقساط ۶۰ ماهه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ