گابریل پین و استقلال امروز نهایی می شود

0

پایگاه خبری فوتبالی- سرانجام ماجرای حضور گابریل پین در استقلال حل شد و این مربی ایتالیایی می تواند با عقد قراردادی رسمی به کادرفنی آبی پوشان اضافه شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، داستان طولانی و کش و قوس دار حضور گابریله پین در استقلال به پایان رسید و سرانجام این مربی با مدیران باشگاه به توافق رسید. قرارداد این مربی باتجربه و رزومه دار به زودی نهایی شده و او می تواند راهی تهران شود تا کارش را در استقلال به صورت رسمی آغاز کند.

فرهاد مجیدی که از چندی پیش به دنبال تقویت کادرفنی تیمش بود، جستجوها را برای یافتن یک مربی با دانش آغاز کرد تا اینکه با گابریله پین آشنا شد. سرمربی آبی پوشان مذاکرات اولیه را با این مربی آغاز کرد و او نیز موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کرد.

در حالیکه گفته می شد گابرلیه پین در اردیبهشت ماه و پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کادرفنی آبی پوشان اضافه می شود، اما مشکلات مدیریت استقلال با برخی از بندهای قرارداد این مربی و از همه مهمتر، قانون منع حضور بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران، باعث شد تا پروسه جذب این مربی طولانی شده و تا امروز به درازا کشیده شود.

سرانجام تلاش های فرهاد مجیدی برای حضور گابریله پین در ایران به نتیجه رسید و طرفین بر سر امضای قرارداد به توافق رسیدند. این مربی قرار است پس از نهایی شدن متن قراردادش راهی تهران شده تا به صورت رسمی به کادرفنی استقلال اضافه شود.

گابریله پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به عنوان دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا عنوان نائب قهرمانی یورو ۲۰۱۲ و سومی جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۱۳ را به دست آورده و در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور داشت. فرهاد مجیدی نخستین بار برای آغاز مذاکرات جهت حضور این مربی روی نیمکت تیمش، با فابیو کاناوارو مشورت کرده بود.

گابریله پین در دوران بازیگری عضو تیم های فوتبال یوونتوس، لازیو، پارما و چند باشگاه دیگری ایتالیایی بود. او کار مربیگری را از پایه های پارما آغاز کرد و همواره به عنوان دستیار اول چزاره پراندلی در تیم های او حضور داشت. پین به مدت ۵ سال و در ۲۴۰ بازی در فیورنتینا در کنار پراندلی بود.

سپس در سال ۲۰۱۰ و با انتخاب پراندلی به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا روی نیمکت آتزوری نشست و تورنمنت های مهمی از جمله یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۴ را تجربه کرد. او سپس با پراندلی راهی گالاتاسرای ترکیه شد و پس از مدتی با جنوا به فوتبال ایتالیا بازگشت.

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گابریل پین و استقلال امروز نهایی می شود

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ