خلیل‌زاده و یزدانی در تیم ملی به هم رسیدند

0

پایگاه خبری فوتبالی- حضور همزمان شجاع خلیل‌زاده و سیاوش یزدانی در اردوی تیم ملی، یکی از نکات ویژه فهرست جدید تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به مصدومیت عارف غلامی و مرتضی پورعلی‌گنجی و همچنین مصدومیت اخیر سیدمجید حسینی، دراگان اسکوچیچ نام سیاوش یزدانی و عارف آقاسی را در فهرست نهایی تیمش قرار داد تا در صورتی که شجاع خلیل‌زاده یا محمدحسین کنعانی‌زادگان شرایط بازی نداشتند، نفرات مناسبی برای جانشینی دو مدافع میانی اصلی تیمش داشته باشد.

این دو مدافع رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند و حالا باید در تمرین تیم ملی، کنار یکدیگر توپ بزنند.

شجاع و سیاوش یزدانی اولین بار در دیدار نیمه نهایی جام حذفی ۲ فصل پیش و در حالی که بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان به وقت‌های اضافه کشیده شد درگیری لفظی شدیدی داشتند که این اتفاق از دید دوربین‌ها پنهان نماند. کل کل این دو بازیکن بعد از پیوستن یزدانی به استقلال هم ادامه پیدا کرد و حتی آنها در دربی دوباره با هم درگیر شدند که نهایتا این درگیری با دخالت بازیکنان دو تیم، به جاهای باریک کشیده نشد!

قطعا حضور این دو بازیکن در کنار یکدیگر، سوژه خوبی برای عکاسانی خواهد بود که می‌توانند در تمرین تیم ملی حاضر شوند و باید دید مدافع الریان و مدافع استقلال، در تیم ملی چه برخوردی با یکدیگر خواهند داشت.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خلیل‌زاده و یزدانی در تیم ملی به هم رسیدند

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ