احتمال جدایی یک بازیکن از رئال مادرید با خرید قریب الوقوع کاماوینگا

0

رئال مادرید نیوز : در حالی که در ماه های اخیر بارها از جانب خبرنگاران نزدیک به رئال مادرید و فلورنتینو پرز شنیده بودیم که خریدی جز امباپه در کار نیست، به بن بست خوردن مذاکرات برای جذب مهاجم فرانسوی شرایط را تغییر داد.

در حقیقت در فاصله ۲۴ ساعت تا اتمام نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که انتقال کاماوینگا به رئال مادرید نهایی شده و هافبک ۱۸ ساله فرانسوی به رئال مادرید خواهد آمد. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که رئال مادرید برای این انتقال ۳۱ میلیون یورو می پردازد و در حال حاضر ادواردو تست پزشکی را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

کاماوینگا از منچستریونایتد و پی اس جی پیشنهاد داشته اما در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرده چرا که او شیفته رئال است. ادواردو حاضر بوده است که فصل آینده تا اتمام قراردادش در رن بماند و بعد از آن به صورت رایگان در تابستان ۲۰۲۲ به رئال مادرید بیاید.

کاسمیرو تنها بازیکن ترکیب رئال مادرید بود که هیچ جایگزین تخصصی نداشت و حالا ادواردو به تیم آمده تا کاسمیرو نیز هر از گاهی بتواند استراحت کند.

با خرید احتمالی کاماوینگا، رئال مادرید ۲۵ بازیکن در لیستش خواهد داشت و اگر مدیران رئال بخواهند تا لحظه آخر منتظر امباپه باشند چاره ای ندارند جز این که در ساعات آینده یک بازیکن مازاد را به فروش برسانند. گزینه هایی نظیر یوویچ، سبایوس، ماریانو، ایسکو یا حتی آسنسیو و وایخو همچنان شانس خروج  دارند  و شاید در ساعات آینده رال مادرید را ترک کنند.

وکالت کاماوینگا به عهده جاناتان بارنت ایجنت سرشناسی است که وکالت گرت بیل را هم به عهده دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

احتمال جدایی یک بازیکن از رئال مادرید با خرید قریب الوقوع کاماوینگا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ