کارواخال خوشبختی می آورد؛ هر بار گل زده، رئال مادرید برنده شده

0

رئال مادرید نیوز : دنی کارواخال مقابل بتیس یکی از خاص ترین بازیهای سالهای اخیرش را داشت. دنی در این بازی دوباره برای رئال گل زد که برایش حس رهایی را داشت. خودش در این بازی گفت که خوشحالی گلش به خاطر مدتها تلا و فشار بالایی بوده که در این مدت تجربه کرده است. گل کارواخال برای رئال گل مهمی بود چرا که گل سه امتیازی بود.

شاید عجیب باشد اما بار که کارواخال گل زده، رئال مادرید برنده شده است. در حقیقت کارواخال هفت گل برای رئال مادری دزده است. اولین گلش را در ۲۹ مارس ۲۰۱۴ در پیروزی پنج بر صفر مقابل مایورکا گل زد. یک ماه بعد در هفته ۳۵ نقابل اوساسونا گل زد. در هر دو بار گلهایش در زمانی ثبت شد که پیروزی رئال قطعی شده بود و بازی حالت تشریفاتی داشت. کارواخال دو  سال بعد در چمپیونزلیگ در مقابل شاختار دونتسک برای رئال گل زد. در زمانی که دنی گل زد، رئال با نتیجه چهار بر صفر پیش بود اما رئال سه گل خورد تا گل کارواخال مهم جلوه کند.

کارواخال در سوپرجام اروپای ۲۰۱۶ در دقیقه ۱۱۹ کل پیروزی رئال مقابل سویا و قهرمانی را به ثمر رساند. سه گل بعدی اش در رئال درلالیگا بودند: در ۱۹ آگوست ۲۰۱۸ در پیروزی مقابل کارواخال گل زد، بعد از آن یک سال بعد در زمین آلاوز گلزنی کرد و در ننهایت هم مقابل بتیس گل زد.

کارواخال در این بازی پس از چهار ماه در رئال فیکس شد. آخرین حضورش هب نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل چلسی برمی گشت که ده دقیقه مانده به پایان به علت مصدومیت تعویض شد تا فصل وحشتناکش با پنج مصدومیت و ۱۹۰ روز غیبت را تکمیل کند. فصل گذشته پانزده بازی داشت که دو پاس گل داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کارواخال خوشبختی می آورد؛ هر بار گل زده، رئال مادرید برنده شده

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ