رفتار عجیب بازیکنان رفت و برگشتی استقلال و تراکتور!

0

پایگاه خبری فوتبالی – فصل نقل و انتقلات فوتبال ایران در شرایطی در حال سپری شدن است که شاهد اتفاق‌های غیرمنتظره و عجیبی بوده‌ایم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، جدایی بازیکنان از تیم‌ها و پیوستنشان به تیم‌های دیگر امری بدیهی در فصل نقل و انتقلات به شمار می رود اما نکته عجیب اتفاق هایی است که در فوتبال ایران دیده می شود.

یکی از این اتفاقات مربوط به فسخ قرارداد محمد دانشگر مدافع استقلال بود که هفته پیش و پس از اینکه مذاکراتش با آبی ها به نتیجه نرسید، به صورت یک طرفه فسخ کرد اما چند روز پیش دوباره قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

در بین استقلالی ها شاهد خداحافظی اینستاگرامی سید حسین حسینی هم بودیم اما این دروازه بان هم از کارش پشیمان شد و با پاک کردن پستش تصمیم گرفت تا در استقلال بماند.

مذاکره محمد رشید مظاهری هم با مسئولان استقلال گره خورد و در حالی که او از شدت عصبانیت حاضر به صحبت با خبرنگاران نبود، در تمرینات استقلال شرکت کرد و فعلا هم خبری مبنی بر جدایی او نیست. هر چند که مظاهری هر چند وقت یک بار به این اشاره دارد که می توانسته فسخ کند و مسئولان استقلال هم این ادعای او را قبول ندارند.

در تراکتور هم همین شرایط رخ داد و محمد عباس زاده با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را با این تیم تبریزی فسخ کرد ولی خیلی زود نظرش عوض شد و دوباره با تراکتور قرارداد ۲ ساله ای را امضا کرد.

شرایطی که برای اکبر ایمانی به وجود آمده و باید دید او که از هواداران تراکتور خداحافظی کرد، در نهایت در این تیم ماندنی می شود یا نه!

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رفتار عجیب بازیکنان رفت و برگشتی استقلال و تراکتور!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ