مقایسه شباهت ها و تفاوت های ترکیب رئال مادرید در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۲۱

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی با اتمام بازیهای ملی بالاخره ترکیب نهایی خود را در اختیار خواهد داشت. کارلتو بالاخره ۲۵ بازیکنش برای فصل آینده را خواهد شناخت. اما ترکیب کنونی رئال با ترکیب دوره اولش در رئال در سال ۲۰۱۳ چه شباهت هایی دارد؟

هم در آن زمان و هم حالا ترکیب رئال مادرید در مسیر جوان سازی بوده اند. جذب کاماوینگای ۱۸ ساله گامی دیگر برای رئال مادری ددر مسیر جوان سازی ترکیب بوده است چرا که میلیتائو و والورده با ۳ ، وینیسیوس با ۲۱ و رودریگو با ۲۰ سال سن نیز قرا راست که در آینده تیم نقش مهمی داشته باشند. میگل گوتیرز ۲۰ ساله، آریباس ۱۹ ساله و آنتونیو بلانکو ۲۱ ساله نیز از آکادمی به آینده نگاه می کنند. در سال ۲۰۱۳ نیز کارواخال، ایارامندی و ایسکو به ترکیب رئال مادرید اضافه شده بودند و ناچو، موراتا و خسه از آکادمی منتظر فرصتشان بودند.

در آن فصل، کاسیاس پس از جنجال هایی که با مورینیو داشت دوباره جایگاهش را در رئال مادرید باز کرده بود و با کارلتو خیالش راحت شده بود. آنچلوتی تصمیم گرفت که دیگو لوپز دروازه بان لالیگا باشد و کاسیاس دروازه بان چمپیونزلیگ و کوپا. رئال در ان فصل در هر دو تورنمنتی که کورتوا فیکس بود، به قهرمانی رسیده بود. در این فصل البته شرایط روشن تر است چرا که کورتوا دروازه بان فیکس لالیگا و چمپیونزلیگ است و لونین در کوپا منتظر فرصتش خواهد بود.

در فصل ۱۴-۱۳ در پست دفاع میانی، سه دفاع عالی یعنی راموس، په په و واران حضور داشتند و ناچوی جوان نفر چهارم بود. در این فصل آلابا، میلیتائو و ناچو مدافعان اصلی هستند و وایخو نفر چهارم است. در آن فصل آربلوا-کارواخال و مارسلو – کوئنت رائو دفاع کناری ها را تشکیل می دادند. در حال حاضر کارواخال و احتمالا مندی دفاع کناری های فیکس رئال هستند در حالی که لوکاس وازکز و مارسلو (یا میگل گوتیرز) باید از روی نیمکت منتظر فرتصشان باشند.

در خط هافبک حضور کاماوینگا رقابت را کمی بیشتر کرده است. در فصل اول آنچلوتی نیز با حضور ژابی، کاسمیرو، خدیرا، ایارامندی، مودریچ، دی ماریا و ایسکو ترافیک در خط هافبک زیاد بود و در این فصل نیز دقیقا همین طور است. در حقیقت ترافیک در آن فصل باعث شد تا کاسمیرو فصل بعدش به پورتو برود. آنچلوتی در نظر دارد که از آسنسیو در خط هافبک استفاده کند. کاسمیرو، کروس و مودریچ حایگاه خودشان را دارند و کاماوینگا، والورده، ایسکو و سبایوس هافبک های ذخیره هستند.

در خط حمله در آن فصل مثلث بی بی سی جایگاه ثابتی داشتند و رونالدو، بیل و بنزما می درخشیدند. دو تای آخر هنوز در رئال هستند. جایگاه بنزما ثابت است و بیل هم شانس زیادی برای حضور در پست بال راست دارد در حالی که هازارد با وینیسیوس برای حضور در ترکیب رقابت می کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مقایسه شباهت ها و تفاوت های ترکیب رئال مادرید در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۲۱

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ