قیمت چرخ خیاطی کاچیران و ژانومه و جک در بازار

0

چرخ خیاطی ها در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند. چرخ خیاطی های خانگی عموما قابلیت گلدوزی در تعداد طرح های مختلفی را دارا هستند. این چرخ ها توسط شرکت های نسبتا محدودی تولید می شوند.

قیمت لوازم خانگی قیمت چرخ خیاطی میاندوز قیمت چرخ خیاطی کاچیران قیمت چرخ خیاطی صنعتی جک قیمت چرخ خیاطی صنعتی قیمت چرخ خیاطی سردوز قیمت چرخ خیاطی ژانومه قیمت چرخ خیاطی راسته دوز قیمت چرخ خیاطی جک قیمت چرخ خیاطی چرخ خیاطی کاچیران چرخ خیاطی ژانومه چرخ خیاطی ارزان

چرخ خیاطی ها در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند. چرخ خیاطی های خانگی عموما قابلیت گلدوزی در تعداد طرح های مختلفی را دارا هستند. این چرخ ها توسط شرکت های نسبتا محدودی تولید می شوند.

اما ماشین های دوخت صنعتی دنیای متفاوتی دارند. این چرخ ها در انواع متفاوتی برای دوخت پارچه و لباس های مختلف به فروش می رسند. هر کسی برای تاسیس و یا تجهیز کارگاه تولیدی خود، نیاز به چرخ خیاطی صنعتی به خصوصی دارد. برخی از ماشین های دوخت صنعتی به صورت عمومی برای همه کارگاه های تولیدی ضروری هستند مثل راسته دوز، میاندوز و سردوز. برخی دیگر از این نوع چرخ خیاطی ها به صورت تخصصی و برای کارگاه های تولیدی به خصوصی طراحی شده اند مثل مادگی دوز، دکمه دوز، دوازده سوزنه و…

برای انتخاب و خرید هر یک از این چرخ خیاطی ها پارامتر های مختلفی وجود دارد. یکی از این پارامتر ها که تقریبا برای همه خریداران اهمیت دارد، قیمت چرخ خیاطی است.

در ادامه به شرح این پارامتر و معرفی تعدادی از ماشین های دوخت با قیمتشان می پردازیم.

قیمت چرخ خیاطی کاچیران

شرکت کاچیران تنها تولید کننده چرخ خیاطی خانگی در ایران است. این شرکت بیش از ۲۰ سال به تولید و صادرات محصولات خود پرداخته است. هر یک از چرخ خیاطی های کاچیران قابلیت دوخت طرح های گلدوزی متنوعی را دارند. کاچیران از جهت قیمت گذاری، طیف وسیعی از خریداران را با بودجه های مختلف در نظر داشته است.

ارزان ترین چرخ خیاطی خانگی رز ۲۱۰ است که با جعبه و بدون جعبه تولید شده و به فروش می رسد. این چرخ برای کسانی که قصد تهیه جهیزیه دارند مناسب است و اقتصادی ترین چرخ خیاطی خانگی تلقی می گردد.

قیمت چرخ خیاطی های کاچیران به شرح زیر است:

مدل چرخ خیاطی خانگی کاچیران قیمت (تومان)
چرخ خیاطی ۲۱۰ رز ۳,۰۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ۲۱۰ پلاس رز ۳,۱۵۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ۳۹۳ یاسمین ۴,۶۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ۵۰۲ نیولایف ۴,۴۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ۵۹۲ پلاس نیولایف ۴,۶۵۰,۰۰۰

قیمت چرخ خیاطی ژانومه

شرکت ژانومه از دیگر تولید کنندگان چرخ خیاطی خانگی است. در ابتدا مقر این شرکت در کشور پیشرفته ژاپن بود. به مرور زمان شعبه این شرکت در کشور های تایوان و تایلند نیز تاسیس گردید. این برند محصولاتش را به کشور های مختلفی صادر کرده است که یکی از آن ها ایران می باشد.

 

مدل چرخ خیاطی ژانومه قیمت محصول (تومان)
چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۹MC ۵,۵۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۸ ۵,۵۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ژانومه ۳۹۷ ۵,۵۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ژانومه ۶۷۲ ۶,۰۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ ۷,۸۰۰,۰۰۰

قیمت چرخ خیاطی جک

شرکت جک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در سطح جهان است. این کمپانی یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده برای کاربران چرخ خیاطی است. شرکت جک محصولاتش را به کشور های مختلفی در سطح جهان صادر کرده است. یکی از این شرکت ها کشورمان ایران است.

محصولات کمپانی جک شامل چرخ خیاطی ها و دستگاه های صنعتی متنوعی برای کارگاه های تولیدی است. این چرخ خیاطی ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. از مهم ترین ماشین های دوخت صنعتی در هر کارگاهی، چرخ خیاطی های راسته دوز، سردوز و میاندوز هستند. این چرخ ها در تکنولوژی های مختلفی اعم از ساده (دینام سرخود)، نیمه کامپیوتری و تمام کامپیوتری طراحی و تولید شده اند.

کاربرد چرخ خیاطی های صنعتی

چرخ خیاطی های صنعتی در یک تقسیم بندی به چرخ های عمومی و تخصصی تقسیم می شوند. چرخ خیاطی های صنعتی تخصصی شامل دوازده سوزنه، مادگی دوز، دکمه دوز، الیک و… می شوند. این چرخ ها در هر کارگاه تولیدی با دوخت های متنوع و برای پارچه های متفاوتی تولید شده اند. چرخ خیاطی های عمومی مورد نیاز برای هر کارگاهی شامل موارد زیر می گردد:

۱- راسته دوز : از راسته دوز می توان به عنوان مهم ترین ماشین دوخت صنعتی نام برد. این چرخ دوخت های صاف و مستقیم با طول مختلفی بر روی پارچه می زند و دولایه پارچه یه دو پارچه مختلف را به هم می دوزد. راسته دوز ها برای دو بافت ضخیم و نازک طراحی شده اند و با نام های ظریف دوز و ضخیم دوز شناخته می گردند.

راسته دوز ها با موتور های دینام سرخود، دینام بزرگ، کامپیوتری و یا با تکنولوژی تمام کامپیوتری طراحی شده اند. هر یک از این موارد در قیمت راسته دوز اثرگذار هستند.

 

مدل چرخ خیاطی راسته دوز قیمت (تومان)
راسته دوز تمام کامپیوتری A4 ۱۳,۵۰۰,۰۰۰
راسته دوز تمام کامپیوتری A4E ۱۴,۲۰۰,۰۰۰
راسته دوز تمام کامپیوتری A5 ۱۴,۰۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی راسته دوز A2 ۸,۹۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی های راسته دوز دینام سرخود F4 , F8 , F10 ۷,۵۰۰,۰۰۰

 

۲- میاندوز : چرخ خیاطی میاندوز دوختی با دو خط موازی به میانه پارچه می زنند. این دو خط به صورت موازی و مرتب برای دوخت لباس هایی مثل یقه پیرهن و… مورد استفاده قرار می گیرد.

میاندوز ها نیز همچون چرخ خیاطی های راسته دوز با تکنولوژی کامپیوتری، نیمه کامپیوتری و معمولی تولید شده اند و قیمت های متفاوتی نیز دارند.

 

مدل چرخ خیاطی میاندوز قیمت (تومان)
چرخ خیاطی صنعتی میاندوز W4D ۱۸,۵۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی صنعتی میاندوز WD-UT ۳۲,۲۰۰,۰۰۰

 

۳- سردوز : چرخ خیاطی سردوز از مهم ترین ماشین های دوخت برای هر کارگاه تولیدی است. سردوز ها در سه مدل سه نخ، چهار نخ و پنج نخ مورد استفاده تولید کنندگان قرار می گیرد. سردوز های کامپیوتری از جدید ترین تولیدات شرکت جک است که با تکنولوژی کامپیوتری ای که دارند سرعت تولید و بهره وری در دوخت را بالا می برند و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین بازدهی را خواهید داشت.

 

نام چرخ خیاطی سردوز قیمت محصول
چرخ خیاطی سردوز سه نخ E3 ۱۰,۸۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی سردوز چهار نخ E4 ۱۲,۰۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی سردوز پنج نخ C4 ۱۷,۸۰۰,۰۰۰
چرخ خیاطی سردوز چهار نخ E4S ۱۲,۰۰۰,۰۰۰

 

منبع : آنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ