شماره تلفن مدیران استقلال پخش شد

0

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از حواشی روزهای اخیر استقلال حالا شنیده میشود شماره تلفن همراه مدیران این تیم در فضای مجازی پخش شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چند وقت اخیر مشکلات زیادی داشته و هواداران این تیم اعتراض شدیدی به اوضاع مدیریتی تیمشان دارند و حتی روز گذشته مقابل ساختمان وزارت ورزش و ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند.

حالا شنیده می‌شود حواشی پیرامون مدیران این باشگاه وارد فاز جدیدی شده و عده‌ای شماره تلفن مدیران استقلال را در فضای مجازی پخش کرده‌اند و مدیران استقلال تماس‌ها و پیغامهای تهدیدآمیزی دریافت کرده‌اند.

ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار ما گفت: متاسفانه شماره تلفن همراه من و دیگر دوستان کادر مدیریتی پخش شده و عده‌ای با تماس و پیام، مدام در حال فحاشی و تهدید ما هستند. آدم شرم می‌کند نام این افراد را هوادار بگذارد چرا که هواداران واقعی استقلال از این ادبیات استفاده نمی‌کنند.

فریادشیران صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: در این مدت اتفاقات زیادی را شاهد هستیم، به طور مثال عده مشخصی هر روز مقابل باشگاه استقلال جمع می شوند و برای همسایه‌های باشگاه و افراد حاضر در باشگاه ایجاد مزاحمت می‌کنند که مشخص است از سمت برخی برای انجام این کارها تحریک شده‌اند. نیروی انتظامی و پلیس فتا می تواند این افراد را به راحتی شناسایی و با آنها برخورد کند. 

۹۶۹۷

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شماره تلفن مدیران استقلال پخش شد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ