کاماوینگا:«آماده ام که یکشنبه بازی کنم؛ انتخاب رئال مادرید به خاطر پول نبود»

0

رئال مادرید نیوز : ادواردو کاماوینگا هافبک تازه وارد فرانسوی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد انتقالش به رئال مادرید صحبت کرد.

رویای بازی در رئال مادرید:” خیلی خوشحالم. حضور در رئال مادرید رویای بچگی من بود و بیشترین تلاشم را خواهم کرد.”

با والدینت به معارفه آمدی:” لحظه ای ای که فهمیدم به رئال مادرید ملحق می شوم خیلی خوشحال شدم. مدام به خانواده ام و همه مشکلاتمان فکر می کردم و باعث افتخار من است که با آنها در این جا باشم.”

نقش در خط هافبک:” قبلا گفتم که برای یادگیری به این جا می آیم. باید به مربی نشان بدهم که آماده هستم. سخت تلاش خواهم کرد و سعی می کنم دقایق بیشتری داشته باشم و از دقایقم درون زمین لذت ببرم.”

دلایل انتخاب رئال مادرید:” صادقانه بگویم که عامل اصلی پول نبود. باعث افتخار است که رویای کودکی ام محقق شوم. وقتی فهمیدم که می توانم به رئال مادرید ملحق شوم، تامل نکردم. به رویایم رسیدم و می توانم در کنار بازیکنانی باشم که می توانم از آنها چیزهایی یاد بگیرم.”

کودکی سخت و فرار از جنگ:”مشخصا فرصت فرار از جنگ به من کمک کرد تا نیرومندتر شوم. خانواده ام به من خیلی کمک کردند و وقتی بازی می کردم به خاطر آنها بود و همین مسئله من را قوی تر کرد.”

اولین خاطره از رئال مادرید در کودکی:” رئال مادرید که در چمپیونزلیگ بازی می کرد. فیگو، زیدان و … را داشتند. همه بازیکنان بزرگ در رئال مادرید بودند.”

پست ایده آلت چیست؟” این سوال را از من زیاد می پرسند. من دوست دارم جلوی مدافعان بازی کنم اما می توانم جلوتر هم بازی کنم و با هر سبکی ابدی هماهنگ شوم. هر جایی که مربی بخواهد، بازی می کنم.”

بازی در رئال چه حسی دارد و از این فصل چه توقعی دارد؟” می خواهم بیشترین دقایق ممکن را داشته باشم. خیلی خوشحال هستم. شاید یکی از شادترین روزهای زندگی من باشد. این لحظه در کنار لحظه ای که برای اولین بار به تیم ملی فرانسه دعوت شدم، قرار دارد.”

اهمیت بنزما و یادگیری زبان اسپانیایی:” بنزما برای فرانسوی ها یک اسطوره است. رابطه خوبی با جوان ها دارد. دیدید که با وینیسیوس رابطه خوبی دارد. به من کمک می کند چون فارنسوی است. فعلا فقط کمی اسپانیایی بلد هستم (می خندد).”

نگران نیستی که در رئال کم بازی کنی و جام جهانی را از دست بدهی؟” سعی می کنم که هر چه سریع تر بازی کنم و هر چه سریع تر بخشی از تیم باشم. با خانواده ام به همه چیز فکر کردیم و این بهترین تصمیم برای پیشرفت من به عنوان یک بازیکن بود و اگر در تیم ملی فرانسه من را دعوت کنند هم اماده خواهم بود.”

تماس ها با رئال در ۱۶ سالگی:” در ۱۶ سالگی هیچ تماسی دریافت نکردم، فقط بازی می کردم. می دانم که رئلا به من علاقه داشت. در ۱۶ سالگی یا حتی حالا نگران چیزی جز فوتبال نیستم. والدینم این مسائل را کنترل می کنند.”

بیشتر شبیه چه کسی هستی؟” نمی خواهم شبیه بازیکنی باشم. دوست دارم بازی کنم. برایم فرقی ندارد که هافبک دفاعی باشم یا کمی جلوتر بازی کنم. برایم بازی کردن مهم است، فقط همین.”

هماهنگی:” همان طور که قبلا گفتم درست است که جوان هستم. شاید به زمان برای هماهنگی نیاز داشته باشم و شاید هم نه. ببینیم چه می شود اما حس می کنم که آماده هستم.”

پشت گرده انتقالش:” در روزهای پایانی نقل و انتقالات انجام شد اما این یک راز است که با چه کسی صحبت شد یا نشد.”

اهمیت زیدان در انتقالش:” همان طور که گفتم من مسائل انتقال را مدیریت نمی کنم. من روی فوتبال تمرکز داشتم. در هفته های اخیر با رئال مادرید صحبت هایی انجام شد.”

رقابت در خط هافبک رئال مادرید:” به من انگیزه می دهد. می خواهم آماده این تجربه باشم و درس بگیرم. سالهاست که در بالاترین سطح حضور دارم. از نظر فنی و تاکتیکی چیزهای زیادی باید یاد بگیرم.”

آماده ای تا یکشنبه بازی کنی؟” بله کاملا آماده ام. مربی تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند اما من آماده ام.”

چه ویژگی خاصی در بازیت وجود دارد؟” تیم کیفیت بالایی دارد اما فکر می کنم که تکنیک و جدیت خوبی دارم و این دو را می توانم ویژگی اصلی خودم بدانم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کاماوینگا:«آماده ام که یکشنبه بازی کنم؛ انتخاب رئال مادرید به خاطر پول نبود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ